  • 1. Data: 2004-06-13 15:02:35
    Temat: Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
    Od: "cOOba" <p...@b...cy>

    Witam serdecznie wszystkich,

    Jeśli już o tym wspomniałem - przepraszam.
    Szuałem w wysłanych przez siebie postach, ale nie znalazłem więc...

    Zacznijmy od początku - Mam 26 lat.
    Niedawno, decyzją Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
    zostało mi wydane orzeczenie o, cytuję "umiarkowanym stopniu
    niepełnosprawności". Zastanawia mnie teraz kwestia, od której być może
    powinienem zacząć, a mianowicie: Czy mogę (i od czego to zależy)
    ubiegać się o legitymację osoby niepełnosprawnej i do czego może być mi ona
    przydatna (jeśli wogóle) lub też konieczna ?
    Inną kwestią jest fakt, czy, jako osoba o umiarkowanym stopniu
    niepełnosprawności i wyszczególnionej w orzeczeniu adnotacji 'praca na
    stanowisku przystosowanym do niepełnosprawności' jeśli miejsce pracy będzie
    przystosowane do warunków zdrowotnych pracować 8 godzin
    dziennie, czyli tyle, ile zdrowa osoba, czy też koniecznością jest przy moim
    stanie krótsza praca, jak dla osoby o mojej niepełnosprawności (jeśli
    dobrze znalazłem - 7 godzin) ?

    Thx za każdą odpowiedź, bo szukałem, ale niestety nie uzyskałem pomocy w
    poruszonych kwestiach.

    TIA
    --
    --= cOOba =--