  • 101. Data: 2013-01-30 11:38:29
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-29 14:45:36 +0100, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> said:

    > Nie sądzę. Samochód, a raczej jego kierowca, ma prawo jechać tylko w
    > poprzek chodnika i też tylko w określony sposób.

    Oczywista nieprawda.

    > Jeżeli miałeś na myśli ,,równolegle do'' to ,,wzdłuż'' ma jednak inne
    > nieco znaczenie, bo co prawda kierunek ten sam, ale położenie we
    > wnętrzu obiektu.

    O! Opisz, proszę, jak idziesz wzdłuż ściany czy muru.
    Wewnątrz?
    Jak?

    --
    Bydlę

  • 102. Data: 2013-01-30 12:36:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-30 08:35, Użytkownik Alek napisał:

    > Ty nawet nie próbujesz.

    > Wskaż mi przepis który nakazuje kierowcy posiadanie stopera.
    > (Że o umiejętności liczenia do 120 nie wspomnę ;P)

    Dalej się ośmieszasz. Przepisy mają to do siebie że często
    nie wymagają detali jak stoper czy prędkościomierz ale
    wymagają przestrzegania ograniczeń prędkości czy częstotliwości
    migotania kierunkowskazów.
    Tak jest i w tym przypadku, ustawodawca nie wymaga od ciebie
    posiadania narzędzia do mierzenia tylko pilnowania aby
    kierunkowskazy działały zgodnie z przepisami.

    > Nie potrzebuję szofera, jeździć potrafię. A do grzebania w samochodzie
    > zatrudniam mechanika i on niech sobie mierzy i liczy jeśli jest taka
    > potrzeba.

    To uważaj żebyś się kiedyś przy kontroli nie zdziwił.

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2013-01-30 13:25:03
    Od: m <m...@g...com>

    > No nie, tu jestem skłonny się zgodzić że rozpoznanie że już
    > ma 59Hz organoleptycznie nie jest osiągalne dla "zwykłego
    > człowieka", bez przesady.

    Biorąc poprawkę na to że mówimy o 1Hz i (1-1/60)Hz - to jest to
    osiągalen dla zwykłęgo człowieka i zwykłego zegarka.

    Wystarczy żeby mierzył piknięcia nie przez minutę a przez np. kwadrans.

    p. m.

  • 104. Data: 2013-01-30 17:29:45
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Alek wrote:

    > Nie, ja niczego nie ustawiam, w innym poście już to wyjaśniłem.
    > Ja się upieram, że herce i milisekundy to nie moja broszka. Sekundnik
    > nie jest obowiązkowym wyposażeniem samochodu ani kierowcy. W zwykły
    > sposób mogę stwierdzic tylko świeci-nie_swieci oraz miga-nie_miga. I
    > tylko tego można od kierowcy wymagać. Pomiary to już domena diagnosty.

    Nieprawda.
    W zwykly sposob jestes rowniez w stanie sprawdzic ile razy na minute
    miga. To nie wymaga specjalistycznych narzedzi po za zegarkiem.

  • 105. Data: 2013-01-30 17:31:40
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@i...pl.invalid> napisał

    > Nie chodzi o to co potrafię a co nie, tylko o to czego państwo może ode
    > mnie wymagać i za co może mnie karać.

    Moze wymagac umiejetnosci liczenia do 60 w ciagu minuty. Stad odpowiedni
    zapis w przepisach.

  • 106. Data: 2013-01-30 17:33:37
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    m wrote:

> [...]
    > osiągalen dla zwykłęgo człowieka i zwykłego zegarka.
    >
    > Wystarczy żeby mierzył piknięcia nie przez minutę a przez np. kwadrans.

    problem w tym, ze jemu sie nic nie chce

  • 107. Data: 2013-01-30 18:04:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-30 17:33, witek pisze:

    > problem w tym, ze jemu sie nic nie chce

    A Tobie by się chciało? Uwzględniając prawdopodobieństwo wykrycia tak z
    raz na 1500 lat?

    --
    Liwiusz

  • 108. Data: 2013-01-30 18:05:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-30 18:04, Liwiusz pisze:

    > A Tobie by się chciało? Uwzględniając prawdopodobieństwo wykrycia tak z
    > raz na 1500 lat?

    Wykrycia przez policjanta, któremu się będzie chciało sprawdzać, że jest
    to 59Hz, a nie 60.

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2013-01-30 18:37:32
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > A Tobie by się chciało? Uwzględniając prawdopodobieństwo wykrycia tak z
    > raz na 1500 lat?

    tak, chcialoby mi sie.

    to ze miga za wolno albo za szybko widac golym okiem.
    Jak sie jezdzi to sie wrecz rzuca w oczy, ze cos jest nie tak.

    Policzenie migniec przez minute nie przekracza moich mozliwosci. I jesli
    nie doliczylbym do conajmnniej 70 to pierwsze co zrobilbym to pojechal
    na warsztat.

  • 110. Data: 2013-01-30 18:38:24
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Wykrycia przez policjanta, któremu się będzie chciało sprawdzać, że jest
    > to 59Hz, a nie 60.

    w przeciwienstwie do ciebie naprawiam samochod tak zeby jezdzilo sie nim
    komfortowo, a nie dlatego ze policjant moze mnie złapać.