  • 91. Data: 2007-08-16 23:28:55
    Temat: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Tue, 14 Aug 2007 16:54:01 +0200, od Marek Dyjor :

    > ja tam myślałem o obronnym rozpryskowym

    zadałem to pytanie bez wiekszych nadziei na odpowiedź, bo gdyby coś takiego
    było dostępne, to cieszyło by się dużym powodzeniem na stadionowe zadymy.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 92. Data: 2007-08-16 23:31:24
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Tue, 14 Aug 2007 19:37:39 +0000 (UTC), od Jacek
    Krzyzanowski :

    > BTW supermarketowi ochroniarze niekoniecznie sa licencjonowani.

    mam nadzieje, że nowelizacja ustawy szybko wejdzie w życie

  • 93. Data: 2007-08-16 23:34:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Wed, 15 Aug 2007 03:15:22 +0200, od Seryozha :

    > Gdzie i za ile możnaby taką pałkę teleskopową zakupić?

    zerknij w sklepach internetowych militaria.pl i bron.pl, niektóre są bardzo
    fajne, nawet 66cm po rozłożeniu...

  • 94. Data: 2007-08-17 00:50:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Seryozha" <S...@o...onet.eu> napisał w wiadomości

    > tia... załóżmy, że widzę jak łebki kupiły se piwo na stacji statojlu i
    > kierowca wsiada z otwrtym piwskiem za kierownicę
    > załóżmy, że dzwonię na 112 i podaję nr na blachach rejestracyjnych
    > i co wtedy się dzieje?

    Dyżurny przekaże numer rejestracyjny i podany przez Ciebie kierunek odjazdu
    wszystkim radiowozom. jeśli któryś zobaczy ten pojazd, to zatrzyma go do
    kontroli. Śmigłowcem nikt gonić faceta nie będzie.

    > nie wezmą w łapę?

    Nie powinno w każdym razie. Przy telefonie będą się podwójnie bali, bo jaka
    pewność, ze nie pojechałeś za pijanym i nie obserwujesz ich ze stosownej
    odległości.

  • 95. Data: 2007-08-17 01:09:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > W odpowiedzi na post z Wed, 15 Aug 2007 03:15:22 +0200, od Seryozha :

    > zerknij w sklepach internetowych militaria.pl i bron.pl, niektóre są bardzo
    > fajne, nawet 66cm po rozłożeniu...

    Oczywiście nie trzeba chyba wspominać, że taką pałeczkę należy wyjąć i
    rozłożyć ZANIM napastnik podejdzie do "zwarcia" ;)

  • 96. Data: 2007-08-17 01:36:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:aa9fp4-45v.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Oczywiście nie trzeba chyba wspominać, że taką pałeczkę należy wyjąć i
    > rozłożyć ZANIM napastnik podejdzie do "zwarcia" ;)

    Niekoniecznie :-) Można zastosować zaskakujące uderzenie w chwili
    rozkładania pałki. Generalnie w samoobronie najlepiej jest jak najpóźniej
    dobyć broni. Przy większej ilości przeciwników wyeliminować prowodyra i
    sp... .

  • 97. Data: 2007-08-17 11:42:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał
    > mam nadzieje, że nowelizacja ustawy szybko wejdzie w życie

    A co ? Jest przygotowywana w tym zakresie?