  • 1. Data: 2007-08-11 21:43:58
    Temat: Tekst na opakowaniu "Palenie zabija"
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Witam.

    Czy to jest dozwolone (niezabronione) zakrywanie tekstu z ostrzeżeniem na
    paczkach papierosów?
    Spotkałem się w markecie, gdzie przy kasie są wystawione papierosy w miejscu
    tekstu z ostrzeżeniem znajdowała się fiszka z ceną i kodem paskowym
    dokładnie zakrywając owy tekst.

    Robert

  • 2. Data: 2007-08-11 22:27:58
    Temat: Re: Tekst na opakowaniu "Palenie zabija"
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tekstu z ostrzeżeniem znajdowała się fiszka z ceną i kodem paskowym dokładnie

    A co mieli zasłonic, markę papierosów?? Gdzie to trzeba bylo umieścic, a klient
    jak kupi to sobie przeczyta sobie ów napis, albo raczej nie zwróci na niego
    najmniejszej uwagi...

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2007-08-12 06:54:11
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A co mieli zasłonic, markę papierosów?? Gdzie to trzeba bylo umie?cic, a klient
    > jak kupi to sobie przeczyta sobie ów napis, albo raczej nie zwróci na niego
    > najmniejszej uwagi...

    Ale przynajmniej kupiłby te, które zabijają, a nie te, które powodują
    impotencję :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl