    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru z umową a zakup od prywatniej osoby
    Date: Fri, 19 Jun 2009 09:57:42 +0200

    Witam
    Kupiłem na allegro komplet felg aluminiowych, na aukcji nie było nic
    oprócz nr telefonu i parametrów felg. Wysłałem więc zapytanie do
    sprzedawcy czy felgi są proste, otrzymałem odpowiedź, że tak.
    Skorzystałem więc z opcji kup teraz i mam teraz komplet felg z których
    dwie są krzywe. Dowiedziałem się ile kosztuje prostowanie ok 150zł za
    dwie felgi. Sprzedający na początku był bardzo zdziwiony, że tak jest
    chciał czasu na zastanowienie wiec dałem mu kilka dni. Wczoraj odezwałem
    się do niego ponownie a ten odpisał mi że nie bierze odpowiedzialności
    za eksploatacje sugerując, że je sobie sam pokrzywiłem. A ja nawet ich
    nie montowałem, ba nawet opony nie założyłem.

    Mam zamiar zgłosić się na policję i zawiadomić o oszustwie, jakie mam
    szanse na to żeby policja się tym zajęła?

    --
    krzysiek82