eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową a gwarancja › Niezgodność towaru z umową a gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Lew <l...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru z umową a gwarancja
    Date: Sun, 19 Nov 2006 13:24:32 +0100
    Organization: TP.SA
    Lines: 13
    Message-ID: <o...@m...lan>
    NNTP-Posting-Host: eed11.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1163939236 21459 83.21.15.11 (19 Nov 2006 12:27:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Nov 2006 12:27:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/9.02 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:427114
    [ ukryj nagłówki ]


    Witam,

    Widzę w różnych sklepach notebooki z gwarancją tylko 12 miesięcy
    ( producenta ) czy jeśli notebook się popsuje po 12 miesiącach mogę
    reklamować go w sklepie na podstawie niezgodności towaru z umową (24 m-s
    według ustawy)? Czy sklep ma obowiązek naprawić mi notebooka ? A jeśli
    odmówi przyjęcia sprzętu jak to wyegzekwować ? Np. sklep internetowy ma
    siedzibę w Warszawie będę musiał wystąpić w pozwem w Warszawie ?

    pozdr

    Lew

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1