eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową a gwarancja › Re: Niezgodność towaru z umową a gwarancja
  • Data: 2006-11-19 19:37:39
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową a gwarancja
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Odpowiem Ci wg tego jaka informacje dostalem w F.K. - zawsze mozesz tam
    zapytac.

    > Widzę w różnych sklepach notebooki z gwarancją tylko 12 miesięcy (
    > producenta ) czy jeśli notebook się popsuje po 12 miesiącach mogę
    > reklamować go w sklepie na podstawie niezgodności towaru z umową (24 m-s
    > według ustawy)?

    Reklamowac zawsze masz prawo.

    > Czy sklep ma obowiązek naprawić mi notebooka ? A jeśli

    Nie ma obowiazku. Po 6 miesiacach zapewne na Tobie spocznie obowiazek
    udowodnienia niezg. towaru z umowa w momencie zakupu - rzecz raczej dosc
    trudna.
    Probowac reklamowac jak odmowia to jest problem.

    > odmówi przyjęcia sprzętu jak to wyegzekwować ? Np. sklep internetowy ma
    > siedzibę w Warszawie będę musiał wystąpić w pozwem w Warszawie ?

    Jezeli odmowia z powodu uplyniecia 6 miesiecy od momentu zakupu to pozostaje
    tylko ekspertyza u rzeczoznawcy na Twoj koszt i jezeli on stwierdzi, ze
    niezgodnosc wystepowala w momencie zakupu (co czesto jest nie do
    udowodnienia - rozmawialem kilka razy z rzeczoznawcami) to najpierw zadac
    usuniecia niezgodnosci i zwrotu kasy za rzeczoznawce , jezeli nie pomaga to
    na droge sadowa.

    Czy aby na pewno kupujesz sprzet prywatnie? Sprzet do firmy reklamuje z
    tytulu rekojmi....

    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1