    From: "Izabell" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezależność???
    Date: Fri, 1 Mar 2002 10:19:14 +0100

    Witam!

    Już raz pojawiło sie tutaj to pytanie, ale nie było żadnej odpowiedzi.
    Bardzo Was proszę czy ktoś mógłby sie ustosunkowac do zadanego pytania.
    Strasznie mi na tym zależy. Dzieki z góry!!!

    Sytuacja z życia:
    Istnieje pewne stowarzyszenie lokalne, które w ramach swojej statutowej
    działalności wydaje czasopismo.
    Aby być zaliczonym w poczet członków redakcji WYMAGANA jest przynależność do
    stowarzyszenia.
    Czy w obliczu tego wymogu czasopismo może tytyułować się mianem
    NIEZALEŻNEGO?

    Szukałem na grupach ale nie udało mi się nic znaleźć, prawnikiem nie jestem
    ale patrząc logicznie to chyba taki układ nie ma racji bytu.

    Izabella Chodorowska