  • 1. Data: 2005-02-26 10:29:10
    Temat: Niewypłacalność pracodawcy ponownie
    Od: "Piotrek" <p...@2...pl>

    > No cóż - od realizacji wyroków mamy w RP komorników wiec wypadałoby
    > odwiedzić komornika właściwego ze wzgledu na siedzibę firmy. I
    teoretycznie
    > on sam powinien odnależć takiego delikwenta - niestety praktyka wskazuje
    że
    > wskazane jest przynieść mu z zębach numer rachunku bankowego do zajęcia bo
    > biedaczysko nie lubi się przepracowywać. Tak czy inaczej warto spróbować.

    Z przedstawionych rad wynika że muszę sam odnaleźć siedzibę firmy w KRS lub
    w Wydziale DG w UM i dokładne dane przedstawić komornikowi. Skąd mogę się
    dowiedzieć który komornik jest właściwy do zajęcia się moją sprawą? Czy
    powinienem zgłosić się do Sądu Rejonowego czy gdzieś indziej? Z pewnych
    niesprawdzonych informacji (pogłoski) wiem że mój były pracodawca prowadzi
    działalność gospodarczą w innej miejscowości. Czy to ma jakieś znaczenie dla
    mnie w chwili obecnej?

    P. S. Zdaję sobie sprawę że zadawane przeze mnie pytania mogą wydawać się
    banalne jednak proszę o wyrozumiałość i okazanie pomocy. Pozdrawiam.

    Piotr