    From: Andrzej Widacki <A...@h...no.mail>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieuczciwy fachowiec
    Date: Mon, 28 Nov 2011 23:19:38 +0100

    Witam,

    Mam taki problem - umówiłem się z fachowcem na remont domu. Wykonał
    to częściowo, co do reszty, umówiliśmy się "na później" ale na konkretny
    termin - za co otrzymał z góry zapłatę. Termin ten minął wiosną tego
    roku. Wysłałem mu dwa listy polecone, w których informowałem, że w
    przypadku niewykonania zaległości, wezmę inną firmę i będę domagał się
    zwrotu kosztów. I nic - majster nie odzywa się, mimo, że listy nie
    wróciły. Z tego co wiem, wyrejestrował firmę i przebywa czasowo w
    Niemczech, do Polski czasem wraca. Zamierzam wykonać z pomocą innej
    firmy zaległy zakres prac, ale chciałbym wypłacone mu pieniądze
    odzyskać. Jest to kwota około 2 tysięcy złotych. Umowa była ustna, nie
    mam tego spisanego.

    Jakie mam szanse na odzyskanie pieniędzy? Sąd? Czy jakiś inny sposób?

    Dziękuję za podpowiedzi,
    Andrzej