    From: Tomek <spammyUSUN_TO@USUN_TOop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieuczciwi sublokatorzy
    Date: Mon, 05 Jun 2006 14:12:16 +0200

    Witam

    Mam następujący problem: wynajmowaliśmy przez niecałe pół roku pokój
    młodemu małżeństwu studentów. Niestety wykorzystując naszą nieobecność
    wynieśli się zostawiając niezapłacone rachunki, niezły bajzel w
    mieszkaniu i klucze w na wpół wyłamanej skrzynce pocztowej. Jestem w
    lekkim szoku, bo poznaliśmy ich za pośrednictwem dobrej znajomej, a ich
    samych traktowaliśmy niemal jak rodzinę. Mamy ich wszystkie dane,
    dzwoniliśmy do nich, ale jedyne co usłyszeliśmy to mętne tłumaczenia.
    Wkurzony jestem tym bardziej, bo nie spisaliśmy żadnej pisemnej umowy
    (jak to wśród znajomych), poza tym nie byli zameldowani.

    Czy są jakiekolwiek możliwości prawne, żeby wyegzekwować należność?
    Jakie są szanse? Dodam, że nie chodzi mi nawet o te pieniądze, ale o
    nauczenie uczciwości tych ludzi.

    Z góry dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam,

    Tomek