  • 1. Data: 2002-09-03 07:27:28
    Temat: Nierzetelny serwis AGD
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam!
    Mam taka sprawe. Interesuje mnie bardziej od strony teoretycznej, bo nia mam
    zamiaru wloczyc sie po sadach, ale chcialbym wiedziec jakie sa moje prawa.

    Popsula mi sie lodowka. Nie wylacza sie tylko chodzi i chodzi.

    Wezwalem machera. Macher cos pogrzebal i skasowal 170 zl. Ale lodowka jak sie
    nie wylaczala to sie dalej nie wylacza i efekt jest taki ze zaplacilem 170 zl
    zeby sie dowiedziec, ze to co on zrobil nie bylo przyczyna awarii.

    I tu moje pytanie. Czy moglbym sie domagac od zakladu zwrotu kasy? Rozumiem, ze
    powinienem zaplacic gosciowi za dojazd, ekspertyze itd. ale chyba nie musze mu
    placic za cos co i tak nic nie dalo? (Jakis gaz przepompowal). Nastepnym razem
    przyjdzie, kopnie ja 3 razy, przesunie, wlaczy, wylaczy, splunie przez lewe
    ramie, skazuje nastepne 170 i powie, ze to powinno pomoc, a jak nie pomoze, to
    nastepnym razem sprawdzi cos innego :-)

    Zostawil kwitek. Zgloszenie awarii brzmi: "nie wylacza sie". To co zrobil jest
    wyszczegolnione - "przepompowanie R1223" czy cos w tym stylu. A awaria dalej
    nie jest usunieta.

    Co o tym sadzicie?
    Przeciez bedzie przychodzil do mnie jeszcze 5 razy za kazdym razem robiac cos
    co nie ma zwiazku z awaria, a ja bede za to placil. Powaznie sie zastanawiam,
    czy od razu nie kupic nowej lodowki.
    Pozdrowienia
    Pawel

  • 2. Data: 2002-09-03 08:49:44
    Temat: Re: Nierzetelny serwis AGD
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

> [...]
    cos
    > co nie ma zwiazku z awaria, a ja bede za to placil. Powaznie sie

    Ja osobiście sądzę, że taniej będzie wymienić termostat a w kwestii zwrotu
    kasy będzie dużo problemów. Jak servis się uprze to bedziesz musiał powołać
    niezależnego experta , z ekspertyzą iść do sądu konsumenckiego. Zadzwoń do
    nich, powiedz, że zapłaciłeś za usługę ,której nie zamawiałeś, usterka nie
    jest usunięta i żądasz jej usunięcia w ramacha tamtej opłaty albo zwrot
    pieniędzy. W razie odmowy zadzwoń do federacji konsumentów. Oni pewnie Ci
    coś doradzą .
    DD