  • 41. Data: 2006-09-15 19:27:42
    Temat: Re: Nieletni za kierownicą
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > Ja znam takie z policji, ale Tobie pewno nie udostępnią... Próbuj szukać w
    > necie.

    Tak wlasnie myslalem, ze nie masz...
    A moj wujek jezdzi czolgiem, hehe :)))

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 42. Data: 2006-09-15 19:55:24
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrneglvkk.35i.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...
    > Tak wlasnie myslalem, ze nie masz...
    > A moj wujek jezdzi czolgiem, hehe :)))

    Wydaje Ci się, że policja udostępnia szaraczkom wszystkie swoje statystyki ?

    Jak masz kogoś znajomego w drogówce to zapytaj...

    A potem możesz się odnieść do moich słów :)

    Monika

  • 43. Data: 2006-09-16 17:29:27
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > Nie chodzi o zabawę tylko o nauczenie jazdy, wciskania pedałów i co do
    > czego służy.

    Po co to czternastolatkowi? Kup mu motorynke, czy cus - a takie domowe
    szkolenia zacznij robic gdy juz sie dzieciak wybierze na kurs PJ - wowczas
    mozesz zawsze cos dopowiedziec, etc.

  • 44. Data: 2006-09-18 15:40:58
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > No i? Jaki z tym problem? Ja jezdze automatem od parunastu lat, przez to
    > jestem niby gorszym kierowcą???

    W żadnym wypadku, ale raczej niech się nauczy "normalnym" :-) samochodem

    > Chodzic na kobiety, pic, palic - przyda sie przeciez...

    Oczywiście, że tak :-)

    Wszystko dla ludzi :-)

    Jacek

  • 45. Data: 2006-09-18 16:00:43
    Od: "JaMyszka" <j...@g...pl>

    Sebcio napisał:
    > [...]
    > W zakresie podstaw, kompetentny jest każdy kierowca. Bo na początku
    > trzeba opanować trzy pedały, wajchę zmiany biegów i kierunków. Opanować
    > kilka nawyków i oswoić z technicznymi stroną prowadzenia pojazdu. Na
    > przepisy przyjdzie pora na kursie na prawo jazdy.

    A co przeszkadza, by teraz zapoznał się s przepisami?
    Przecież to jest niezbędne do poruszania się jako pieszy. Może nie
    wszystkie od razu, ale sukcesywnie?
    Przecież i na rower też pewnie wsiądzie.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM