  • 1. Data: 2006-09-15 00:05:44
    Temat: Wykorzystywanie loga firmy na stronach WWW
    Od: "n...@n...com" <n...@n...com>

    Witam,
    czy mam prawo bez porozumienia z daną firmą używać jej loga na swoich
    stronach WWW?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-09-15 00:32:42
    Temat: Re: Wykorzystywanie loga firmy na stronach WWW
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Sep 2006 02:05:44 +0200, n...@n...com napisał(a):

    > czy mam prawo bez porozumienia z daną firmą używać jej loga na swoich
    > stronach WWW?

    Zalezy w jakim charakterze.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-15 00:41:23
    Od: "n...@n...com" <n...@n...com>

    scream napisał(a):

    > Zalezy w jakim charakterze.

    No np. w tytule strony... jako część logo mojej strony :)

  • 4. Data: 2006-09-15 12:01:20
    Od: zynov <z...@g...pl>

    n...@n...com napisał(a):

    > No np. w tytule strony... jako część logo mojej strony :)

    Nie.

    Możesz jedynie w dziale nasi klienci (ale tu chyba też musisz prosić o
    zgodę, nie jestem pewien).