    From: "Michal Malinowski" <mondio@!op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nielegalny pobor energii
    Date: Tue, 8 Mar 2005 11:44:59 +0100

    Witam

    W tym kraju to juz tylko zwariowac mozna!
    Prowadze sklep w wynajetym pomieszczeniu od spoldzielni mieszkaniowej od
    2000 roku. W grudniu zaklad energetyczny przyslal kontrole, ktora to zdjala
    stary a zalozyla nowy licznik poboru energii. Zdemontowany licznik zostal
    wyslany do ekspertyzy. Ekspertyza wykazala, ze plomby zabezpieczajace
    zostaly wykonane niewlasciwa plombownica, sa niezgodne z wzorami plomb
    gdzies tam zdeponowanymi, stwierdzono rowniez jakies mikrourazy tych
    krecacych sie koleczek. W zwiazku z tym zostalem ukarany kara zgodnie z
    taryfa w ZE cos kolo 3800 plus zostalem obciazony kosztami wykonania tej
    ekspertyzy. Calosc kolo 4000pln. Od wyzej wymienionej decyzji sluzylo mi
    odwolanie do komisji odwolawczej w ZE, co zrobilem. Jak moglem sie
    spodziewac moje odwolanie zostalo odrzucone, ale pozwolono odwolac sie do
    jakiejs wyzszej instancji w tym zakladzie. Oczywiscie odwolanie i tam zloze,
    ale i tak zostanie pewnie odrzucone, poniewaz nie mam argumentow. JEdyne co
    moge pisac, to to, ze jestem uczciwy nigdy licznika nie dotykalem, a
    zaistniaja sytuacje uwazam za nieporozumienie.

    Makabra!!! Trafia mnie nie powiem co.

    Do tego wszystkiego dzisiaj dostalem wezwanie na komisariat policji,
    poniewaz ZE powiadomil, ze kradlem prad. Co jest wierutna bzdura!!

    Czy moze ktos z szanownych grupowiczow, moze mi cos doradzic, pomoc,
    zasugerowac?? Nie wiem co mam robic.

    JEdyne co mi przychodzi do glowy to to, ze plomby na liczniku byly zalozone
    w roku 1997 ja dzierzawie lokal od spoldzielni od roku 2000 i z ZE umowe mam
    tez podpisana w tym roku. Zastanawiam sie, czy do obowiazkow ZE nalezy
    zalozenie nowych plomb w dniu podpisania umowy, czy tez moze ja powinienem
    ich wezwac do zaplombowania tego licznika. Podjrzewam, ze tych plomb i
    calego licznika nikt nigdy nie dotykal ani ja ani poprzedni dzierzawca. Ale
    ekspertyza wykonana na ich zlecenie to ekspertyza.

    Dziekuje, pozdrawiam

    Michal M