  • 1. Data: 2008-03-15 12:52:07
    Temat: Polkomtel - nakaz zaplaty cd.
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Kilka dni po wniesieniu sprzeciwu od nakazu zapłaty, przyszło pismo
    (wysłane jeszcze przed sprzeciwem) z departamentu reklamacji na ul.
    (nomen omen) Postępu, że w ramach "indywidualnego podejścia" (ładne
    określenie na przestrzeganie prawa...) rezygnują z opłaty 800 zł.

    Czy powinienem o tym informować Sąd, do którego wniosłem sprzeciw -
    czy tylko czekać na dalszy rozwój wypadków?

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2008-03-15 15:08:17
    Temat: Re: Polkomtel - nakaz zaplaty cd.
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 15 Mar 2008 12:52:07 +0000, MM napisał(a):

    > Czy powinienem o tym informować Sąd, do którego wniosłem sprzeciw - czy
    > tylko czekać na dalszy rozwój wypadków?

    Zdecydowanie poinformować, to oznacza, że sprawę sądową wygrałeś i należą
    Ci się koszty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==