    From: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niekonsekwencja sądu
    Date: 3 Sep 2004 01:19:53 +0200

    Witam.

    Jakiś czas temu mój ojciec wnosił do sądu o obniżenie alimentów, które płaci na
    mojego brata. Na wezwaniu na sprawę pisało, że należy dostarczyć wszystkie
    zaświadczenia o dochodach wraz z potrąceniami itp. W czasie postępowania wyszło
    na jaw, że mój ojciec jest zatrudniony w miejscu, którego nie wykazał na
    pierwszej rozprawie. Sąd przeszedł na tym do porządku dziennego. Nasz adwokat
    stwierdził, że nie ma przepisu, który rzeczywiście zmusił go do okazania tego
    dochodu na pierwszej rozprawie a w razie zatajenia dawał podstawę do
    wyciągnięcia konsekwencji. I teraz nasuwa mi się pytanie: do bani jest adwokat
    czy polskie prawo ?