  • Data: 2005-01-26 14:23:39
    Temat: Re: Niekonsekwencja sądu
    Od: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Złożył apelację. Zresztą nie chodzi mi o ta kasę już, tylko o to żeby raz
    mu
    > pokazać, żeby sobie odpuścił i więcej nie prowokował. Bo tak to on może co
    kilka
    > miesięcy nas pozywać, okazywać różne zaświadczenia o pogarszającym się
    stanie
    > zdrowia itp.

    Nie chodzi o kase ??
    No w to, to nawet takiemu optymiscie jak ja trudno uwierzyc ... ale skoro
    nie chodzi o kase to znaczy ze proces byl o nic??
    Prowokuje powiadasz ... a moze to jest tak, ze chce nauczyc darmozjada
    jakiegos ze czas za prace sie wziac i skonczyc zagladac innym w kieszen
    Zrozumialbym gdybys powiedzial, ze potrzeby masz duze i mniej juz nie mozesz
    miec bo na knajpe ci nie starczy a on typ straszny kase chce bo jest chory.
    He, he ...a to tatus twoj ...tak ?? Wspolczuje mu.