  • 1. Data: 2009-11-18 19:09:18
    Temat: Niepodpisywanie wniosków?
    Od: "ftJIP" <1...@a...pl>

    O co chodzi w tej sztuczce i czy rzeczywiscie mozna skutecznie przewlekac w
    ten sposób, czy tez Sad poprawnie rozpatrzyl:

    Zanim przesluchano swiadków, na sali sadowej doszlo do bezprecedensowej
    sytuacji. Pelnomocnik pozwanych mec. Wojciech Gawkowski chcial odroczenia
    procesu, powolujac sie na to, ze nie jest jeszcze prawomocnie rozstrzygniety
    wniosek o wylaczenie ze sprawy sedzi Agnieszki Wachowicz-Mazur, o co wnosil
    on na poprzedniej rozprawie.

    - Wniosek zostal rozstrzygniety odmownie, na co pan Sakiewicz zlozyl
    zazalenie, ale go nie podpisal, wiec sad je odrzucil. Na to odrzucenie
    zlozono kolejne zazalenie i znowu nie zostalo podpisane. W tej sytuacji sad
    orzeka w dalszym ciagu, bo nie ma decyzji o wylaczeniu sedziego -
    odpowiedziala na to sedzia Wachowicz-Mazur. Zachowanie pelnomocnika
    pozwanych ocenila jako zmierzajace do przedluzenia procesu.

    89,Dziennikarze_TVN__WSI_nie_ingerowaly_w_program_o_
    _tasmach.html

  • 2. Data: 2009-11-18 19:59:22
    Temat: Re: Niepodpisywanie wniosków?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.11.2009 20:09), ftJIP wrote:
    > O co chodzi w tej sztuczce i czy rzeczywiscie mozna skutecznie
    > przewlekac w ten sposób, czy tez Sad poprawnie rozpatrzyl:

    Na mój chłopski nieprawniczy rozum, przeszkodą w kontynuowaniu mógłby
    być nierozpatrzony wniosek o wyłączenie sędziego, nierozpatrzone
    zażalenie na odrzucenie tego wniosku, ale już zażalenie na zażalenie i
    dalsze nie.

    p. m.