eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy › Niedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy
  • Data: 2005-05-18 18:48:43
    Temat: Niedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzisiaj "ludzie" ze sklepu AGD dostarczyli mi pralke (nie zamontowali).
    Po przeprowadzeniu instalacji w/g zalaczonej instrukcji pralka "nie
    wlacza sie" - nie reaguje na zadne polecenia, na przeklenstwa tez :)

    Czy takie objawy to "niezgodnosc towaru z umowa" z Ustawy o sprzedazy
    konsumenckiej i zgloszenie tego faktu sprzedawcy zobowiazuje go do
    wymiany towaru na nowy?

    Co jeszcze ciekawego sie tu stosuje? :)

    --
    /\ /\ [ Jakub 'Kocureq' Anderwald ] /\ /\
    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1