    From: "vlo" <v...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niedostarczona paczka a odszkodowanie ?
    Date: Sun, 15 Feb 2004 18:29:49 +0100

    Witam

    Wysłalem paczke zwykla (bez podania wartosci) bez ubezpieczenia z telefonem
    komórkowym (wartosc ok. 1000zl). Koszt wysylki 7zl.
    Paczka nigdy nie zostala dostarczona. Zlozylem reklamacje i dostalem
    odszkodowanie w wysokosci 77zl.
    Uzasadnienie które wysłala poczta:
    Art. 58.
    1. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnej usługi
    pocztowej przysługuje odszkodowanie:
    2) za utratę paczki pocztowej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie
    wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej nadanie;

    Czy mam jakies szanse na dostanie wiekszego odszkodowania ? Lub zwrotu
    zawartosci paczki (w co watpie).
    Co wogole moge z tym zrobic. Wiem ze reklamacje moge zlozyc ale jak to
    uzasadnic co napisac itd.
    Bede wdzieczny za wszelka pomoc

    pozdrawiam