    From: Marzena <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niechciany lokator
    Date: Sun, 19 Jun 2005 22:21:34 +0200

    Czy na wspólnej własności może mieszkać lokator bez zgody wszystkich
    współwłaścicieli? Na mojej działce chodzą jacyś obcy ludzie i czuję się
    jak w miejscu publicznym. Codziennie spotykam innych ludzi. Ostatnio
    nawet obawiam się o własne zdrowie. Współwłaściciel jest agresywny i
    grozi mi i mojej rodzinie. To staje się już przesadą. Spytałam jednego
    pana co robi na mojej nieruchomości. On wyskoczył, że ma oświadczenie,
    że opiekuje się moim współwłaścicielem. Jest co najmniej trzech takich
    panów z takim oświadczeniem. Poradźcie co robić?