  • 1. Data: 2007-04-04 13:21:45
    Temat: Niebieska rewolucja
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Wspierany przez polskich i zachodnich Żydów syjonistów Juszczenko,
    dokonał właśnie wczoraj zamachu stanu na Ukrainie i rozwiązał
    demokratycznie wybrany tam parlament. Czego się można było spodziewać,
    zaraz premier RP Żyd Jarosław Kaczyński w swoim telewizyjnym
    komentarzu poparł swego pobratymca z Ukrainy i powiedział, że tamten
    postąpił słusznie, rozwiązując ukraiński parlament. Znając sytuację, w
    jakiej znajdują się polskojęzyczne media i w czyich rękach się one
    znajdują, nie dziwi nas również fakt, że pominięto całkowicie
    komentarze na temat masowych protestów na kijowskim Majdanie
    zwolenników premiera Janukowycza, którzy pokojowo demonstrują
    tysiącami już drugi dzień w Kijowie, z błękitnymi sztandarami w
    rękach. Miejmy nadzieję, że tym razem niebo (Niebiescy) zwycięży nad
    piekłem (pomarańczowymi) w Ukrainie. I mamy oto niezbity przykład, do
    czego doprowadzili syjoniści na Ukrainie, swoim zaangażowaniem w
    wewnętrzne sprawy obcego państwa. Dla przypomnienia cytuję swoje
    prorocze słowa, napisane ku przestrodze swego czasu w wypowiedziach z
    28.11.2004r.:

    Zydzi chca przewrotu na Ukrainie

    Kampania Wiktora Juszczenki zostala opracowana przez polska diaspore,
    a ojcem
    ideologicznym jest Zbigniew Brzezinski i jego dwoch synow. Takie tezy
    mnoza sie
    coraz bardziej na swiecie. O tym trabia juz nie tylko w Moskwie, ale
    takze
    profesorowie Uniwersytetu Jagielonskiego. Zakladajac nawet, ze wybory
    na
    Ukrainie zostaly sfalszowane, to jeszcze wiekszym falszerstwem jest
    mieszanie
    sie Zachodu i Polski w sprawy wewnetrzne Ukrainy oraz udzial obcych
    panstw w
    masowej kampanii wyborczej, wspierajacej prozachodniego Juszczenke. To
    co
    swiatowa diaspora zrobila z Polska w 1989 roku, probuje sie teraz
    dokonac z
    Ukraina. Glosne nawolywania zjudaizowanej polskiej TelAwizji o
    demokracji w
    Ukrainie maja tak naprawde na celu doprowadzenie do zniewolenia narodu
    ukrainskiego i przejecie rowniez tamtego majatku narodowego w rece
    zydowskich
    oligarchow. Ukraincy nie znaja prawdy o Polsce jak i wielu samych
    Polakow ma
    wyprane mozgi. Prawda jest taka, ze po "otwarciu" sie na Zachod
    Polski, nastalo
    u nas masowe bezrobocie i miliony Polakow zyje tylko z zasilku
    rodzinnego w
    wysokosci 43 zlote na dziecko. To nic, ze narusza sie przy tym artykul
    18.
    polskiej konstytucji. Nie jest tajemnica, ze juz na Bialorusi zyje sie
    ludziom
    lepiej niz w Polsce. Nie ma tam bowiem chaniebnego bezrobocia i ludzie
    maja
    jeszcze co do garnka wlozyc. W Polsce kazdy smietnik ma swojego
    opiekuna, ktory
    ma do niego wylacznosc. Przyjrzyjmy sie komu tak naprawde zalezy na
    oderwaniu
    sie Ukrainy od Rosji. Na pierwszym miejscu widzimy zazydzona Unie
    Wolnosci,
    ktora pierwsza po 1989 roku rozkradala Polske. W Polsce nie ma juz
    prawie na
    czym zerowac. Ostatni Bank PKO BP zostal sprywatyzowany i za
    posrednictwem
    prymitywnej kampanii w TelAwizji namnozono bezwartosciowych akcji,
    ktore w
    bliskim czasie nie beda mialy pokrycia. Na celowniku sa zatem teraz
    Banki i
    przemysl ukrainski. Coz takiego dobrego jest w Polsce, czego ukraincy
    mogliby
    nam zazdroscic? Masowe bezrobocie i bieda. Zygac sie chce jak sie
    slyszy
    zacietrzezwione geby zydowskie Gawryluk i Ibisza, nawolywujace do
    "demokracji"
    po zydowsku. Stolzman-Kwasniewski i Kone-Walesa w Polsce juz
    znienawidzeni,
    prowadzeni na smyczy zachodnich mocodawcow, na Ukrainie chca uchodzic
    za
    autorytety moralne. Skradzione Polakom pieniadze trzymaja w
    szwajcarskich
    bankach. Zydzi, ktorzy w polskich wyborach nie moga zdobyc trzech
    procent,
    masowo weszli do Jewropejskiego parlamentu. Czyz nie jest to oszustwo
    na masowa
    skale? My musimy u siebie uniewaznic wszystkie wybory i przestac
    przechrztow
    zywic. Po nawiazaniu scislych stosunkow z Zachodem, musimy zaczac
    ponownie
    zblizac sie do Rosji. Tego wymaga polska i slowianska racja stanu.
    Zydzi
    stworzyli komune, ale tylko nieliczni utrzymali sie u steru wladzy i
    male z
    tego byly korzysci. System kapitalistyczny daje im wieksze mozliwosci,
    mozna z
    niewolniczych narodow wycisnac wiecej sokow. Zydzi rece precz od
    Ukrainy!

    Ukraincy nie badzcie glupi, glosujac na Juszczenke w perspektywie
    tylko
    nieliczni beda mieli prace w TESCO, przy kasie za piec zlotych brutto
    na
    godzine, na pol etatu, deklarujac stala dyspozycje. Na miesiac daje to
    450
    zlotych netto, reszta bedzie szukac zarcia po smietnikach, jak to
    czyni teraz
    miliony Polakow. Zachod poogladacie sobie tylko przez szybe albo w
    pierdlu.

    Solidarnosc stworzyli i zniszczyli Zydzi, bo stala sie
    niekontrolowanym masowym
    ruchem Polakow. Okragly stol i slynna "gruba kreska" Zyda Dickmana-
    Mazowieckiego to byl dopiero przekret. Z Zydami nie mozecie sie
    targowac, nie
    istnieje rewolucja pokojowa. Rewolucje trzeba stworzyc oddolnie.

    U nas media maja wladze, a media wiecie w czyich sa rekach... Media to
    najwieksze oszustwo wyborcze. Mediatorzy, to takie pieski i suczki z
    pomaranczowa kokardka, ktora ma oslepic.

    boukun
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse
    _thread/thread/1fe3d47873a7f4d7/760fa7c79e45e871?lnk
    =st&q=Zydzi+chca+przewrotu+na+Ukrainie&rnum=1&hl=pl#
    760fa7c79e45e871

    ----------------------
    i w wypowiedzi 8.09.2005r.:

    Ostrzegałem Ukraińców

    Ostrzegalem, ze neoliberalizm to system wyzysku i korupcji. Polska
    doswiadczona jest tym drenujacym nas systemem od szesnastu lat i
    obludne
    sugestie Cimoszewicza, jakoby przechodzilismy to samo na poczatku lat
    dziewiecdziesiatych maja na celu zagluszyc wspolwine polskich Zydow
    mieszajacych w tzw. pomaranczowej rewolucji. Jestem ciekaw, jak czuja
    sie
    teraz ci wszyscy Frasyniuki, Cimoszewicze, Kaczynskie, Tuski i inni
    neoliberalowie wspierajacy system zlodziejski na Ukrainie. Mam
    nadzieje, ze
    Tusk zostanie pociagniety do odpowiedzialnosci za skladane dzis tak
    szeroko
    obietnice, ze wie jak to zrobic, "zeby zlikwidowac bezrobocie" i ze
    obiecal
    wziac za to odpowiedzialnosc. Trzymamy Tuska za slowo i przyrzekam, ze
    nie
    bedziemy mieli litosci. U nas wladza oligarchow rozpasala sie na dobre
    kradnie od szesnastu lat, liczac na jeszcze pare tlustych dla siebie
    lat. Na
    Ukrainie zaczeli hapac od razu bez umiaru i posypal sie natychmiast na
    nich
    grad. Najpozniej za rok i u nas pociagniemy do odpowiedzialnosci
    Tuskow,
    Cimoszewiczow, Kaczynskich za 17 lat rabunkowej gospodarki.
    Jak czuja sie teraz Gawryluk, Ibisz i inni nawolujacy do popierania
    Zydowki
    Tymoszenko i Juszczenki? A jak bedzie sie czul Tusk, Kaczynski i
    Cimoszewicz
    za rok?

    boukun
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.trojmias
    to/browse_thread/thread/485c0c278d456ff5/eadae77ce97
    2f68f?lnk=st&q=Ostrzegalem+Ukraincow&rnum=1&hl=pl#ea
    dae77ce972f68f

  • 2. Data: 2007-04-05 09:16:38
    Temat: Re: Niebieska rewolucja
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    boukun napisał(a):
    > Wspierany przez polskich i zachodnich Żydów syjonistów Juszczenko,

    [i dalej takie same brednie...]

    uprasza sie nie karmic trola...

  • 3. Data: 2007-04-05 10:46:46
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bungo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > [i dalej takie same brednie...]
    >
    > uprasza sie nie karmic trola...

    Uproś się sam siebie, bo wyciągasz tego przygłupawego, żydowskiego
    prowokatora z szamba wielu ludziom którzy nie mają ochoty jego bzdetów
    czytać.

    --
    Pzdr
    Leszek