eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-01-27 16:28:30
    Temat: Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego.
    Od: r...@m...com

    Witam.
    Jest sobie jakiś towar w sklepie internetowej, a przy nim cena powiedzmy 50 zł.
    jest też opcja odbioru osobistego za 0 zł.
    zamawiam towar, dostaję potwierdzenie mailem że transakcja opiewa na te 50 zł
    (skoro nie chcę faktury to domniemywam że w takim końcowym potwierdzeniu
    podaje się kwotę brutto.)
    Tymczasem dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi że cena jest nieaktualna,
    zapomnieli zmienić (owszem zmienili ale już po moim zamówieniu) a nowa to 70
    zł, i odmawiają sprzedaży po starej cenie.
    Zgodne to z prawem, czy pisać skarge do uokik czy też rzecznika konsumentów?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2010-01-27 17:02:56
    Temat: Re: Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego.
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 27 Sty, 17:28, r...@m...com wrote:
    > Witam.
    > Jest sobie jakiś towar w sklepie internetowej, a przy nim cena powiedzmy 50 zł.
    > jest też opcja odbioru osobistego za 0 zł.
    > zamawiam towar, dostaję potwierdzenie mailem że transakcja opiewa na te 50 zł
    > (skoro nie chcę faktury to domniemywam że w takim końcowym potwierdzeniu
    > podaje się kwotę brutto.)
    > Tymczasem dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi że cena jest nieaktualna,
    > zapomnieli zmienić (owszem zmienili ale już po moim zamówieniu) a nowa to 70
    > zł, i odmawiają sprzedaży po starej cenie.
    > Zgodne to z prawem, czy pisać skarge do uokik czy też rzecznika konsumentów?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    Mozna pisac. To tak jak cena na polce a cena w kasie. Obowiazuje ta na
    polce. A ze nie zdazyli zmienic? Ich strata.


  • 3. Data: 2010-02-02 12:35:21
    Temat: Re: Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego.
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    news:05e1.00000040.4b6069ae@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    > Jest sobie jakiś towar w sklepie internetowej, a przy nim cena powiedzmy
    > 50 zł.
    > jest też opcja odbioru osobistego za 0 zł.
    > zamawiam towar, dostaję potwierdzenie mailem że transakcja opiewa na te 50
    > zł
    > (skoro nie chcę faktury to domniemywam że w takim końcowym potwierdzeniu
    > podaje się kwotę brutto.)
    > Tymczasem dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi że cena jest
    > nieaktualna,
    > zapomnieli zmienić (owszem zmienili ale już po moim zamówieniu) a nowa to
    > 70
    > zł, i odmawiają sprzedaży po starej cenie.
    > Zgodne to z prawem, czy pisać skarge do uokik czy też rzecznika
    > konsumentów?

    Jesli z potwierdzenia, ktore otrzymales wynika fakt zakceptowania Twojej
    oferty kupna przez sklep, musza sprzedac (umowa zostala zawarta w momencie
    gdy sie z nim zapoznales).

    Przy czym uwazaj, bo sklepy coraz czesciej sie zabezpieczaja informujac
    jasno, iz wlasnie otrzymany mail nie jest potwierdzeniem zawarcia transakcji
    w rozumieniu KC.

    --
    Pozdr.
    Kenny

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1