  • 1. Data: 2002-03-04 10:53:11
    Temat: Nie splacony kredyt na samochod
    Od: "nowy" <u...@p...onet.pl>

    Dzien Dobry,

    Jakie sa konenkwencje ( oprocz komornika ) jesli zostal wziety kredyt na
    samochod, zostal on sprzedany a kredyt nie zostal splacony. Kredyt byl na
    moja byla zone a ona wyjechala za granice.

    Dziekuje i pozdrowienia,
    "Uzytkownik usenet"

  • 2. Data: 2002-03-04 21:42:26
    Temat: Re: Nie splacony kredyt na samochod
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "nowy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samochod, zostal on sprzedany a kredyt nie zostal splacony. Kredyt byl na
    > moja byla zone a ona wyjechala za granice.

    A w jaki sposób udało się go sprzedać i przerejestrować bez wiedzy i zgody
    banku?

    AFAIK w dowodzie rejestracyjnym powinna być adnotacja, że bank pozostaje
    (częściowo) właścicielem...

  • 3. Data: 2002-03-05 07:49:56
    Od: "nowy" <u...@p...onet.pl>

    Nie nie bylo zadnej adnotacji. Samochod zarejestrowany byl na zone i nic
    wiecej nie bylo.

  • 4. Data: 2002-03-05 20:13:23
    Temat: Odp: Nie splacony kredyt na samochod
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    To zależy czy zamierzasz normalnie spłacac kredyt, jesli tak to bank moze
    sie nie zorientowac. Jezeli beda zaleglosci to zajmie sie tym windykacja.
    Jezeli nie bylo rozdzielnosci majatkowej, to za kredyt odpowiadasz tak samo
    jak Twoja zona.
    Ag
    Użytkownik nowy <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a61tav$hqq$...@n...tpi.pl...