  • 1. Data: 2003-01-21 20:48:15
    Temat: Nie podpisana faktura
    Od: "Mabu" <m...@k...chip.pl>

    Witam !!!
    Mam problem z moim bylym kontrahentem. Wykonalem dla niego pewna usluge i
    fakture za to wyslalem do niego poczta listem poleconym. Do dnia
    dzisiejszego nie odeslal mi podpisanej faktury - nie chce zaplacic i
    podpisac. Od tej faktury zaplacilem nalezny podatek. Czy istnieje jakis
    zgodny z prawem sposob odzyskania pieniedzy i faktury.
    Z gory dzieki

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-01-21 21:03:46
    Temat: Re: Nie podpisana faktura
    Od: "Grzegorz Waliszkiewicz" <g...@p...onet.pl>

    A w jaki sposób wysłałeś? Czy był to list polecony z ZPO?

  • 3. Data: 2003-01-21 21:47:09
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Na jakiej podstawie w ogóle zapłaciłeś VAT, przecież faktura nie została
    podpisana przez odbiorcę, tak więc nie mogła być rozliczona??
    Moim zdaniem powinieneś zrobić korektę deklaracji a później pojść do sądu,
    choć tam od razu zapytają o umowę, jeśli jej nie masz to nie wróżę dobrze.
    Pozdrawiam
    Mrls

  • 4. Data: 2003-01-21 21:49:21
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Chyba, że miałeś prawo do jej wystawienia bez podpisu odbierającego...wtedy
    zostaje tylko sąd

  • 5. Data: 2003-01-21 23:23:28
    Od: "Piotrus" <p...@d...com.pl>

    Donos do jego US.
    Temat jest ostatnio "gorący"

  • 6. Data: 2003-01-22 06:24:02
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Mam problem z moim bylym kontrahentem. Wykonalem dla niego pewna usluge i

    a dlaczego ją wykonałeś?
    co to za usługa?
    została odebrana?
    masz jakieś potwierdzenia?

    jeśli tylko nie chodziło o symulatniczne tłumaczenie rozmowy przez telefon
    to da się coś na pewno zrobić :)

  • 7. Data: 2003-01-22 09:46:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotrus napisał:
    > Donos do jego US.
    > Temat jest ostatnio "gorący"

    Hmm.. na kogo miałby donosić i co?
    I jakiz to gorący ostatnio temat?
    Niepodpisywanie faktur przez odbiorców?
    Nierzetelnych klientów mielismy, mamy i bedziemy mieć, co tu "gorącego"?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-01-22 09:50:18
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Nierzetelnych klientów mielismy, mamy i bedziemy mieć, co tu "gorącego"?

    nie słyszałaś?
    ktoś nie zapłacił knorrowi za partię kubków ;)

  • 9. Data: 2003-01-22 18:41:18
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mrls" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na jakiej podstawie w ogóle zapłaciłeś VAT, przecież faktura nie została
    > podpisana przez odbiorcę, tak więc nie mogła być rozliczona??
    > Moim zdaniem powinieneś zrobić korektę deklaracji

    Chyba przespalem jakas powazna reforme podatkowa :-))

    Mozemy prosic o wiecej szczegolow.

    Karol

  • 10. Data: 2003-01-23 10:28:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "Mrls" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba przespalem jakas powazna reforme podatkowa :-))
    >
    > Mozemy prosic o wiecej szczegolow.

    Ja sie dołaczam do prosby, bo koncepcja że brak podpisu odbiorcy
    zwalania mnie z zapłaty VATu bardzo mi sie podoba :-)))

    Jakby jeszcze znalazł sie przepis jakie sankcje groża mi za zapłate
    podatku VAT od sprzedaży gdy mam niepodpisaną przez odbiorcę faktura to
    będe naprawde szczęślia :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk