  • 1. Data: 2003-01-21 20:52:19
    Temat: Potrzebuję porady prawnika
    Od: d...@p...onet.pl

    Jestem lekarzem.Mam kontrakt (umowa cywilno- prawna) z pracodawcą, sama
    odprowadzam wszystkie składki, co roku odnawiam ubezpieczenie OC. Czy po
    ciężkiej chorobie mój pracodawca ma prawo żądać ode mnie zaświadczenia o
    zdolności do pracy (o chorobie dowiedział sie ode mnie- zwolnienia nie widział
    na oczy!). Powiedziałam wszystko jednej osobie, prosząc o tajemnicę , na co
    jestem chora i próbując w ten sposób usprawiedliwić swoją nieobecność w pracy.
    W efekcie "trąbiło" o tym pół miasteczka, nie chcieli mnie przyjąć do pracy,
    chociaż dobrze się czułam i nie stwarzałam zagrożenia dla innych osób. Musiałam
    zmienić pracę- zatrudniłam się w sąsiednim województwie. Jestem zrozpaczona-
    nie dochowano tajemnicy lekarskiej. Czy mogę coś zrobić? Jeżeli jest ktoś , kto
    potrafi udzielić mi informacji- proszę o maila na mój adres. Dzięki!

  • 2. Data: 2003-01-27 15:38:12
    Temat: Re: Potrzebuję porady prawnika
    Od: d...@p...onet.pl