  • 61. Data: 2018-08-02 13:14:37
    Temat: Re: Nie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    >Menel z ławeczki przed sklepem może być religioznawcą?

    Jakby dyplom religioznawcy pozwalal tylko na laweczke ... to czemu
    nie.

    A to chyba nie jest dobrze platna praca - tak w ogolnosci.

    J.

  • 62. Data: 2018-08-02 14:27:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Zaraz cię zadenuncjuję w prokuratorze za użycie wulgaryzmu w miejscu
    > publicznym.

    Miałam ten wyraz wykropkować. Powinnam wykropkować.
    Co do prokuratury i sądów to ten wyraz jest już dozwolony wszędzie.
    Owsiak wygrał sprawę.

    --
    animka

  • 63. Data: 2018-08-02 19:24:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marek <f...@f...com> pisze:

    > Jest w dostępne w sieci opracowanie religioznawców dot. tej "religi",
    > na prawdę nie ma o czym dyskutować.

    Jak wyglądało opracowanie religioznawców religii antycznych na temat
    chrześcijaństwa? Niech lwy ich zjedzą?

    --
    A. Filip

  • 64. Data: 2018-08-03 13:43:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-02 o 19:24, A. Filip pisze:

    > Jak wyglądało opracowanie religioznawców religii antycznych na temat
    > chrześcijaństwa? Niech lwy ich zjedzą?

    Neron nie był religioznawcą.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2018-08-03 13:48:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Neron nie był religioznawcą.

    Tylko Neron pozbywał się z zabójczą nieskutecznością tej
    "wynaturzonej 'wiary'" ze zdrowej tkanki Cesarstwa Rzymskiego?

    --
    A. Filip

  • 66. Data: 2018-08-03 22:21:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-03 o 13:48, A. Filip pisze:

    > Tylko Neron pozbywał się z zabójczą nieskutecznością tej
    > "wynaturzonej 'wiary'" ze zdrowej tkanki Cesarstwa Rzymskiego?

    Nieprawda.
    Neron rozpoczął, potem była przerwa a za Domicjana chrześcijan
    skazywano za "ateizm" a konkretnie za nie składanie ofiar
    oficjalnym bogom.
    Do tego dochodził pakiet standardowy czyli:za grupowe orgie seksualne,
    rytualne zabijanie dzieci, kult genitaliów swego Mistrza,
    uprawianie zbrodniczej magii i czczenie osła.

    Wklejać linki potrafi każdy tuman, ale jak da się wciągnąć
    do dyskusji to wtedy się okazuje że wiedzę ma akurat tylko
    na wklejanie linków. Prawda?

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2018-08-05 22:32:29
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-08-01 14:48, Marek wrote:
    > Jest w dostępne w sieci opracowanie religioznawców dot. tej "religi",
    > na prawdę nie ma o czym dyskutować.

    oczywiscie ze jest, faktem jest ze ta religia istnieje i ma swoich
    wyznawcow - przykladowo mnie

    i zadne opracowanie przygotowane przez osoby trzecie nic tu nie zmienia,
    poprostu gosciu sie myli - ludzka rzecz

  • 68. Data: 2018-08-05 22:33:28
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-08-01 14:40, Marek wrote:

    > Cwane i celowe usunięcie możliwości stosowania probierza wiary jakim
    > są męczennicy oddający za nią życie automatycznie określa ich jako
    > nieWIARYgodnych (z naciskiem na sens tego ostatniego).

    nie, to poprostu nowa jakosc, ewolucja taka

  • 69. Data: 2018-08-06 12:29:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-31 o 07:43, Shrek pisze:

    > No ale to by wymagało stwierdzenia, że każda religia to sekta, tylko
    > legalna;)

    no ale przecież tak jest...
    --
    http://zrzeda.pl