    From: "MR" <m...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie bądź upierdliwy!
    Date: Fri, 19 Apr 2002 20:15:45 +0200

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0204181106000.401-100000@irys.sta
    npol.com.pl...
    > On Tue, 16 Apr 2002, MR wrote:
    > [...komus...]
    > Acha. I podatek tylko z tego tytułu się nie należy ;>
    > (JEST podatek od pożyczek - PCC)

    Nie wiem czy pierwsze zdanie jest pytaniem czy stwierdzeniem. Jeśli pytasz,
    to odpowiadam, że nie. Pomyśl trochę - pożyczasz od taty 10 zł na chleb,
    oddajesz za tydzień. I co? Masz zapłacić podatek od pożyczki? Pożyczasz 1000
    zł na wczasy, oddajesz za rok. Pożyczasz 10000 na mieszkanie, oddajesz za 3
    lata, itd. Jeśli nie jest to oprocentowana pożyczka i oddajesz dokładnie
    taką kwotę, jaką pożyczyłeś, to nie widzę podstaw do płacenia jakiegokolwiek
    podatku.
    Jeśli znasz jakikolwiek przepis prawa, który nakazuje płacenie podatku od
    takich pożyczek, to daj znać, bo to by oznaczało, że jestem bankrutem.

    > A w kwestii formalnej - podanie: jakbyś tak pisał
    > POD cytatami... (coby się "normalnie" dało czytać)
    > ...i żebyś je CIĄŁ !!!

    Nie bądź upierdliwy. Napisałem szybko (łącze modemowe) krótką odpowiedź na
    główne pytanie, więc po jasną cholerę miałem ją umieszczać pod cytatami.
    Nawet na cięcie szkoda mi było czasu.
    Pozdr