eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNegatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością - sprawa cywilna › Negatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością - sprawa cywilna
    From: GreGo <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Negatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością - sprawa
    cywilna
    Date: Mon, 13 Dec 2004 11:07:31 +0100

    Witam,
    Otrzymałem negatywny komentarz, z zemsty za mój. Komentarz ten mija się
    z prawdą i informacje w nim zawarte są nieprawdziwe. Zastanawiam się na
    wytoczeniem tamtej osobie sprawy z powództwa cywilnego. Czy możecie mi
    wskazać odpowiednie paragrafy Kodeksu Cywilnego i jakie mam szanse na
    wygranie? Jako dowód mam smsy i maile od tamtego człowieka, nr aukcji
    allegro.
    Sprawa wygląda tak, że uzgodniłem zakup towaru, zaoferowałem kwotę
    wyższą niż była w danej chwili na aukcji - dokładnie 100 zł. Sprzedający
    zamknął aukcję wcześniej z kwotą 20,50. Ja byłem zwycięzcą. Uzgodniliśmy
    sposób rozliczenia, kwoty przelewu, otrzymałem nr konta.
    Następnego dnia otrzymałem smsa, że sprzęt mu się uszkodził. Oczywiście
    to było kłamstwo, bo ktoś inny zaproponował mu wyższą kwotę.
    Zaoferowałem zakup sprzętu w takim stanie w jakim był za tą samą kwotę.
    Nie zgodził się. Stwierdził, że wystawi go ponownie jako uszkodzony.
    Odpisałem, że czekam na nr tej nowej aukcji do końca tygodnia a po tym
    terminie wystawiam odpowiedni komentarz. Czekałem 2 tygodnie. Zero
    odpowiedzi. Wystawiłem komentarz negatywny. W odpowiedzi otrzymałem
    negatywa w którym był nr tej drugiej aukcji. Sprawdziłem, faktycznie
    była taka aukcja, z opcją Kup teraz za 50 zł. Ba nawet niby przeprasza
    mnie za to, że nie mógł mi sprzedać. Kpina. Wygrał ją oczywiście tamten
    człowiek, który zaoferował więcej poza aukcją.
    Otrzymałem negatywny komentarz i czuję się oczerniony przez nieuczciwego
    sprzedającego.
    Proszę o rady.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz