  • 1. Data: 2004-11-02 17:29:30
    Temat: Naruszenie praw autorskich/wlasnosci inetelektualnej w Sieci
    Od: kpawlak <kpawlak/./wytnij.to/./@kraj.com.pl>

    Witam!

    Jest problem dla chetnych do podjecia: naruszenie praw autorskich w
    internecie.

    Wlasciciel nagran wideo/TV udostepnia je na wlasnej witrynie - czesciowo
    bez oplaty (czesc w klubie za odplatnoscia). Zostala zrobiona kopia i
    umieszczona w innej domenie - bez pytania (akurat ta udostepniana
    bezplatnie). Na stronach wlasiciela jest zapis "Wszystkie nagrania
    publikowane na witrynie (...) pozostają w wyłącznych prawach ich
    właścicieli - producentów i nie mogą być powielane, przetwarzane w
    fragmentach lub całości bez uprzedniej zgody".

    Jak sie to kwalifikuje - i kto sie chce podjac zabawy?

    Uklony

  • 2. Data: 2004-11-03 00:52:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <4...@k...com.pl>, kpawlak wrote:
> [...]
    > fragmentach lub całości bez uprzedniej zgody".
    >
    > Jak sie to kwalifikuje - i kto sie chce podjac zabawy?

    Jakiej zabawy? Problem wałkowany dziesiątki razy na tej grupie.
    Oczywiście, że bez zgody właściciela nie wolno dysponować tym materiałem w
    jakikolwiek sposób wykraczający poza ramy użytku dozwolonego. Publikowanie
    tego na www w przypadku ogólnym poza te ramy zdecydowanie wykracza.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-03 18:53:56
    Od: kpawlak <kpawlak/./wytnij.to/./@kraj.com.pl>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > jakikolwiek sposób wykraczający poza ramy użytku dozwolonego. Publikowanie
    > tego na www w przypadku ogólnym poza te ramy zdecydowanie wykracza.

    Wlasnie sie chce dowiedziec, czy jakis kauzyperda ma ochote podjac sie
    prowadzenia tej sprawy...

    Uklony