    From: "Pawel" <p...@o...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Naprawy gwaranacyjne telefonu.
    Date: Wed, 5 Nov 2003 14:04:45 +0100
    Sender: p...@o...pl@host73-106.crowley.pl

    Witam

    Mam pewien problem .. Kupilem telefon xxx w sieci Era ... dzialal 2
    miesiace i zaczely sie problemy .. pierwszy raz oddalem go do naprawy -
    naprawa pomogla na 1 tydzien - nastepnie odaalem go drugi raz do naprawy
    ... podobnie naprawa pomogla na jakies dwa tygodniu .. mocno wkurzony
    oddalem go do naprawy ( naprawa trwala ponad miesiac) i wkoncu zadowolony
    ze juz bedzie ok odebralem go wczoraj i dzisiaj znowu sie popsul ...
    W zwiazku z tym - czy moge sie domagac wymiany na nowy czy ewentualnie na
    jakis inny model ... podkreslam oddawelm telefon 3 razy pod rzad z ta sama
    usterka !!!!!
    prosze o informacje co w tej kwesti moge zrobic .. jaki mam prawa ... ??

    dzwonilem do Ery .. ale niezbyt uprzejma pani powiedzial ze ja zawarkem
    umowe z Era a nei z producentem aparatu ... znow servis mowi zebym zwrocil
    sie do Ery moze oni mi dadza aparat .. a rachunki co miesiac place nei majac
    telefonu ...

    pomocy ( sorry ze tak chaotycznie napisane ale jestem mocno wkurzony )

    pzdr
    Pawel