    From: M <m...@z...polsl.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nalot strazy miejskiej a podstawa prawna
    Date: Tue, 8 Apr 2003 14:51:01 +0200

    Nawiedzila mnie Straz Miejska. Przyszli, zazadali
    dokumentow odnosnie oplat za wywoz mieci, wszystko bylo
    OK, zarowno za rok poprzedni jak i ten, wiec spisali i poszli.

    Opucili ulice nie odwiedzajac juz zadnej innej posesji.
    Od razu pogadalem z sasiadami i ci mi mowia, ze na pewno
    nie bylo zadnych kontroli w dniach wczeniejszych.

    Wybor mnie z calej ulicy jest wiec b. dziwny, bo posesja jest
    b. schludna a kubel na mieci rzuca sie w oczy z ulicy.

    Czy w takim przypadku mozna domagac sie odpowiedzi, co
    sklonilo straz do nalotu akurat tej jednej jedynej posesji.
    Tzn. czy straznikowi co sie nie podobalo, wylosowali
    ta posesje, ktos im zlozyl falszywy donos (oczywicie interesuje
    mnie sam taki ewentualny fakt, a nie dane osobowe donosiciela),
    co innego, co?

    Podsumowujac,
    czy mozna dowiedzief sie o przyczyne nalotu, a
    jeli tak to na jakiej podstawie prawnej mozna sie tego domagac?