  • Data: 2006-10-29 07:25:37
    Temat: Naklejki jako gwarancja
    Od: "daDa" <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam takie pytanie: kupiłem w paxdzierniku 2005 roku urzadzenie elektroniczne
    na ktore nie wystaiwia sie gwarancji w postacji karty gwarancyjnej ale tylko
    nakleje z miesiacem i rokiem gwarancji. Nalklejka jest oczywiscie firmowana
    znakiem producenta lub dystrybutora (nie jestem pewien czy ta firma
    produkuje czy zajmuje sie sprzedaza) i to urzadzenie przestalo dzaialac
    prawidlowo. Napisalem do firmy w tej sprawie i dostalem info, ze kupilem to
    7 pazdziernika 2005 i juz jest po gwarancji. Na naklejce jest data
    pazdziernik 2006 jako okres gwarancji. Prosze o pomoc czy prawo jest po
    stronie tej firmy i co w tym przypadku zrobic?

    pozdrawiam
    daDa