    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Date: Wed, 5 Mar 2003 19:56:19 +0100

    Mam w kieszeni Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym. I co dalej, jesli
    w terminie 2 tygodniowym delikwent nie wpłaci mi zasądzonej sumy ? W
    pouczeniu dołączonym do nakazu jest szczegółowy tryb postępowania - ale
    tylko dla tego, kto ma zapłacic zasądzoną kwotę, nie ma nic dla mnie. Jak
    np. dowiem się, czy został złozony sprzeciw od owego nakazu. Jeśli nie
    został złozony to nakaz zapłaty ma skutki prawomocnego wyroku. Tak jest w
    pouczeniu. Jak jednka mam dalej postępować gdy nie otrzymam zasądzonej kwoty
    ?

    Pierwszy raz mam do czynienia z czymś takim - proszę fachowców o oświecenie,
    co dalej robić. jak długo czekać na wpłatę i jeśli nie zostanie uiszczona to
    co dalej.

    Z.K.