  • 1. Data: 2003-05-12 14:05:38
    Temat: Nakaz zapłaty
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Dostaje nakaz zapłaty na kwotę 6000 złotych. Jedyne co we wniosku się zgadza
    to nazwa firmy. Kto inny zamówił towar, kto inny odebrał towar, kto inny na
    jakiś kosmiczny adres dostał wezwanie do zapłaty. Teraz z sądu dostałęm
    nakaz zaplaty kwoty. Czy jak odpiszę że to jakaś bzdura to dojdzie do
    rozprawy?

    to bez sensu jak ktoś bioerze na mnie towar, ja o tym fakcie nie wiem,
    dokumenty są na inny adres a ja dostaje nakaz zapłaty. O moim adresie
    dowiedzieli się z wpisu do ewidencji gdyż tam na fakturach była taka sama
    nazwa

    Pozdr

    Icek

  • 2. Data: 2003-05-12 19:17:35
    Temat: Re: Nakaz zapłaty
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiś kosmiczny adres dostał wezwanie do zapłaty. Teraz z sądu dostałęm
    > nakaz zaplaty kwoty. Czy jak odpiszę że to jakaś bzdura to dojdzie do

    Powinieneś odpisać i rzeczowo- bez nerwów - wyjaśnić całą sytuację.
    Jeśli dostałeś nakaz w post. upominawczym - wnosisz sprzeciw, w nakazowym -
    zarzuty.
    Gdy tego nie zrobisz - to tak, jakbyś zgadzał się zapłacić.
    Zdecydowanie nie wystarczy, abyś napisał, że "to bzdura" - musisz DOKŁADNIE
    wyjaśnić, gdzie tkwi błąd i dlaczego to nie ty powinieneś płacić.
    Aha - jeśli to nakaz z postępowaniu nakazowym - powinieneś przyszykować się
    na opłacenie wpisu od zarzutów.

    Monika

  • 3. Data: 2003-05-12 22:22:37
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Po pierwsze musisz wnieść sprzeciw (zażalenie) do sądu, gdyż nie jesteś
    stroną w postępowaniu (prawdopodobnie), ponieważ na nakazie zapłaty powinien
    być termin do odwołania się!!! Zrób to niezwłocznie, o ile już nie minął
    termin odwołania się!!!

  • 4. Data: 2003-05-13 08:04:53
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Pussy wrote:
    > gdyż nie jesteś stroną w postępowaniu (prawdopodobnie), ponieważ na nakazie zapłaty
    powinien
    > być termin do odwołania się!!!

    hmmm?

    KG

  • 5. Data: 2003-05-13 23:28:11
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

> [...]
    > wyjaśnić, gdzie tkwi błąd i dlaczego to nie ty powinieneś płacić.
    > Aha - jeśli to nakaz z postępowaniu nakazowym - powinieneś przyszykować
    pytanie czy odbędzie się sprawa w sądzie i czy ktokolwiek bierze pod uwage,
    że jeżeli ze sprawa nie jestem związany (pomyłka ze względu na podobna
    nazwę) i np wynajmę radcę prawnego za 200 PLN to czy ktoś mi za to odda?

    Pozdr

    Icek

  • 6. Data: 2003-05-14 05:25:59
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Michał wrote:
> [...]
    > że jeżeli ze sprawa nie jestem związany (pomyłka ze względu na podobna
    > nazwę) i np wynajmę radcę prawnego za 200 PLN to czy ktoś mi za to odda?

    Jeśli wniesiesz w terminie sprzeciw lub zarzuty, to sprawa się odbędzie.
    Możesz wnosić o zwrot kosztów procesu (w tym pełnomocnika).

    KG