    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nakaz zapłaty
    Date: Mon, 12 May 2003 16:05:38 +0200

    Witam

    Dostaje nakaz zapłaty na kwotę 6000 złotych. Jedyne co we wniosku się zgadza
    to nazwa firmy. Kto inny zamówił towar, kto inny odebrał towar, kto inny na
    jakiś kosmiczny adres dostał wezwanie do zapłaty. Teraz z sądu dostałęm
    nakaz zaplaty kwoty. Czy jak odpiszę że to jakaś bzdura to dojdzie do
    rozprawy?

    to bez sensu jak ktoś bioerze na mnie towar, ja o tym fakcie nie wiem,
    dokumenty są na inny adres a ja dostaje nakaz zapłaty. O moim adresie
    dowiedzieli się z wpisu do ewidencji gdyż tam na fakturach była taka sama
    nazwa

    Pozdr

    Icek