  • 1. Data: 2003-09-18 10:19:44
    Temat: Najem autka - odliczenia - paliwo/vat
    Od: "Satirat" <t...@w...pl>

    Mam pewien problem.
    Prowadze mala firme handlowo-uslugowa.
    Otoz nie mam wlasnego srodka transportu. A wiadomo bez samochodu jakikolwiek
    biznes prowadzic jest b. trudno.
    Wynajmuje auto od innej firmy (dostaje fakture vat). Moje pytanie jest
    nastepujace.

    Na najem autka dostaje fakture VAT.
    Czy tankujac w/w autko i biorac faktury za paliwo (pb) moge odliczyc vat?

    Bede wdzieczny za wszelkie rady.
    Moze jakies paragrafy? :-)

  • 2. Data: 2003-09-18 14:38:24
    Temat: Re: Najem autka - odliczenia - paliwo/vat
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Satirat" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nastepujace.
    >
    > Na najem autka dostaje fakture VAT.
    > Czy tankujac w/w autko i biorac faktury za paliwo (pb) moge odliczyc

    Zależy jaki to samochód.
    Jeśli osobowy to patrz art 25.1 pkt 3a uptu,
    ewentualnie 25.1 pkt 3
    i pamiętaj o ewidencji przebiegu
    art 23.1 pkt 46 pdof