  • 1. Data: 2003-05-06 12:50:09
    Temat: Najem
    Od: "Pinky" <p...@c...pl>

    Witam,
    jestem najemca mieszkania, ktore jest zawilgocone i wychodzi plesn i grzyb.
    W jaki sposob wymusic na wynajmujacym zeby doprowadzil mieszkanie do tego by
    mieszkanie nie posiadalo tej wady. Chodzi mi o to czy moge nie placic za
    czynsz z ww powodu, czy bede postepowal zgodnie z prawem nie placac czynszu
    w moim przypadku.
    Pozdr
    Pinky

  • 2. Data: 2003-05-06 14:54:57
    Temat: Odp: Najem
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Pinky <p...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3eb7b112$...@n...vogel.pl...
> [...]
    za
    > czynsz z ww powodu, czy bede postepowal zgodnie z prawem nie placac

    Dobry jesteś , chcesz mieszkać za friko !!!!!!!!!!!
    Jak nie chcesz płacić to się wyprowadź i będzie po problemie
    ~!!!!!!!!!!!

  • 3. Data: 2003-05-06 16:23:23
    Temat: Re: Najem
    Od: "lux" <l...@w...pl>

> [...]
    > mieszkanie nie posiadalo tej wady. Chodzi mi o to czy moge nie placic za
    > czynsz z ww powodu, czy bede postepowal zgodnie z prawem nie placac
    ``````````````
    NIE.
    Możesz żądać obniżki czynszu. Wystąpić z roszczeniem o naprawę, chyba,że o
    wadach wiedziałeś wynajmując.

    --
    ``````````````````````````
    LUX

  • 4. Data: 2003-05-07 06:04:18
    Od: "Pinky" <p...@c...pl>

    Smieszne,
    kazdy chce mieszkac, i to normalnie, a nic nie boli jak brak pieniazkow i
    jest bodzcem do dzialania. Nie ja tutaj zawinilem a ponosze tego
    konsekwencje.
    Pozdr

  • 5. Data: 2003-05-07 06:09:03
    Od: "Pinky" <p...@c...pl>

    Nie wiedzialem i przeprowadzono juz po moich naleganiach remont sufitow (bo
    mieszkanie jest na ostatniej kondygnacji) jakies 2 lata temu i jest gorzej
    niz bylo. Obnizka czynszu-nie boli tak jak calkowity brak oplat.
    PS. Wynajmujacemu i tak wplacilem kaucje na ewentualne nieplacone oplaty
    czynszowe>10tys PLN. Jednak najgorsze jest to, ze olewaja czlowieka.

    Pozdr