  • 1. Data: 2007-10-22 19:52:02
    Temat: Premier obraża wyborców zatem...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    ...skoro ja, jako wyborca PO, poczułem się obrażony wypowiedziami premiera,
    stawiającego mnie na równi z poplecznikami zabójców Ks. Popiełuszki - czy
    mogę wytoczyć o to proces ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2007-10-22 19:54:45
    Temat: Re: Premier obraża wyborców zatem...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > premiera,
    > stawiającego mnie na równi z poplecznikami zabójców Ks. Popiełuszki

    Możesz.

  • 3. Data: 2007-10-22 22:30:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ffiv73$hek$1@news.onet.pl...

    > Możesz.

    Z tym, że moim zdaniem nie warto. On tego i tak nie zrozumie i będzie tym
    bardziej uważał, że po prostu go atakujesz.

  • 4. Data: 2007-10-23 07:16:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ffiv73$hek$1@news.onet.pl...

    > Z tym, że moim zdaniem nie warto.

    a moim symbolicznie warto. Sam bym gnoj. wytoczyl za 'front obrony
    przestepcow'

    On tego i tak nie zrozumie i będzie tym
    > bardziej uważał, że po prostu go atakujesz.

    moze sobie grunt pod brak odpowiedzialnosci karnej buduje (art 31)

    P.

  • 5. Data: 2007-10-23 07:49:57
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    A to mnie interesuje średnio. To, że przestępca nie rozumie, że robi źle,
    nie jest powodem, żebym nie ścigać przestępstwa...
    Poza tym - może niektórzy by się zastanowili (na premiera akurat nie liczę w
    tej materii).

    Poza tym - zwyczajna ludzka przyzwoitość - ktoś mi bezczelnie z ekranu pluje
    w twarz. Nie bardzo mam ochotę sie obetrzeć i powiedzieć, że deszcz pada...
    Jestem przekonany, że wielu innych chętnie by się dołączyło do pozwu. Zasady
    trzeba szanować - jak mówi klasyk.

    pozdr.

  • 6. Data: 2007-10-23 08:21:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik sundayman napisał:
    > ....skoro ja, jako wyborca PO, poczułem się obrażony wypowiedziami premiera,
    > stawiającego mnie na równi z poplecznikami zabójców Ks. Popiełuszki - czy
    > mogę wytoczyć o to proces ?

    A gdzie tak powiedział?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2007-10-23 08:23:40
    Od: "Deval" <d...@T...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>:

    > A gdzie tak powiedział?

    Pierwsze zdanie po przegranej. Podobno w wiadomosciach juz to wycieli.

    --
    Deval

  • 8. Data: 2007-10-23 09:17:00
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > A gdzie tak powiedział?

    'front rozpoczynajacy sie od faktow i mitow ktore kiedys zatrudnialy
    morderce popieluszki, az po nie, gazete wyborcza i po'.

    koles w h. leci. Mam nadzieje ze beda odbierac teraz immunitet przy
    prywatnych aktach oskarzenia, jest wtedy szansa ze koles za naduzycie
    slowa pojdzie siedziec.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 9. Data: 2007-10-23 15:30:34
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > koles w h. leci. Mam nadzieje ze beda odbierac teraz immunitet przy
    > prywatnych aktach oskarzenia, jest wtedy szansa ze koles za naduzycie
    > slowa pojdzie siedziec.

    oj, aż na takie szczęście to nie liczę... :)
    Ale dobrze by było pokazać, że nie można dowolnie obrażać każdego, kto mu
    nie pasuje...

  • 10. Data: 2007-10-24 13:01:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > ...skoro ja, jako wyborca PO, poczułem się obrażony wypowiedziami
    > premiera, stawiającego mnie na równi z poplecznikami zabójców Ks.
    > Popiełuszki - czy mogę wytoczyć o to proces ?

    Zaskarż też autorów sondaży. Na PO głosowało coś około 90 % więźniów ;))

    --
    Pzdr
    Leszek