  • Data: 2004-12-18 09:48:36
    Temat: Nagrywanie urzednika...
    Od: piotrek77 <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wiem, wielokrotnie byl podobny watek walkowany... ale teraz nieco inny

    Jestesmy rodzina zastepcza i prowadzimy Rodzinny Dom dla Dzieci (przy
    prywatnym stowarzyszeniu). Paniom z PCPR-u (Powiatowe Centrum Pomocy
    Rodzinie) nie za bardzo sie podobaja nasze metody prowadzenia domu a
    poniewaz to oni czesciowo finansuja nasze istnienie to wezwali nas na
    rozmowe (za kilka dni).

    Nie jestem prawnikiem, ale mam podejrzenia, ze ich pretensje nie sa
    poparte zadna ustawa tylko ich wlasnym widzimisie na temat wychowywania
    dzieci w rodzinie zastepczej (dodam, ze w calym powiecie jest tylko
    jedna rodzina zastepcza niespokrwniona).

    A moje pytania:
    1. Czy moge jawnie lub nie nagrywac urzednika na dyktafon? Czy moze sie
    nie zgodzic? zakonczyc rozmowe?
    2. Czy moge nie rozmawiac tylko poprosic o "pretensje" na pismie?

    --
    pozdrawiam

    Piotrek77
    www.rodzinna.strefa.pl