  • 21. Data: 2003-01-01 18:31:30
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > to juz powinieneś to wiedzieć:-))))

    ale nie wiem...

    > a jak myślisz? tragiczny w skutkach dla Ciebie?

    tragiczny? nie...

    > bo ty wiesz ,że ja wiem ,że ty wiesz więc skoro ja wiem,że ty wiesz a ty
    > wiesz ,ze ja o tym wiem to wiemy oboje :-)

    hmmm, nie z późno zakończone to powitanie nowego roku? ;)

    KG

  • 22. Data: 2003-01-04 18:37:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002, Sandra wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    [...]
    >+ > Standardowo zaprotesuję wobec "wszystkich" (tu w odniesieniu do
    >+ > "wiedzy" :)) !
    >+ > "Zawsze", "każdy", "nigdy",...niosą dość spore ryzyko niespełnienia :]
    >+
    >+ a ja zaprotestuje przeciw Tobie i w imie oświecenia i wiedzy podaj konkretną
    >+ odpowiedz :-) filozofować każdy z nas potrafi :-)

    Umiesz czytać ? Bez urazy poproszę, protestowałem w imię
    zasady: nie ma powodu żeby istniał bank który *jednak*
    informuje klientów.
    To że przypadkiem co najmniej jeden z banków (Inteligo
    czy mBank) to robi - owszem, *przypadkiem* ma miejsce.
    Ale nie to miałem na myśli... !
    *Nawet* jakby żaden bank w .pl tego nie robił - podanie
    że "każdy...bez informowania...." może już w momencie
    pisania być nieaktualne :] (bo ktoś zaczął informować) !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2003-01-04 18:38:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002, Joker wrote:
> [...]
    [...]
    >+ news:3E10728D.3090100@wywalto_pseinfo.pl...

    >+ > Powiem z doświadczenia życiowego: nie prawda. Od kiedy załatwiam z
    >+ > bankiem cokolwiek przez telefon, kilkakrotnie zapytano mnie czy wyrażam
    >+ > zgodę na nagrywanie rozmów w celach takich a takich.> Pozdrawiam,
    >+ > Tomek
    >+
    >+ No to mamy całkowicie odmienne doświadczenia w tej sprawie.
    >+ Ja często korzystam z info-linii w różnych bankach i NIGDY nie
    >+ usłyszałem pytania o zgodę lub przynajmniej zapowiedzi nagrywania.

    ...bo bankowe info-linie zazwyczaj *nie* nagrywają.
    W odróżnieniu od dysponentów/dysponentek (bądź też
    niedysponentów/niedysponentek ;)) którzy przyjmują
    zlecenia operacyjne przez telefon !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (rzadko, ale korzystający zarówno z infolinii jak i operatorów)