  • 1. Data: 2006-11-28 22:37:06
    Temat: Nagminne sygnaly z nr zastrzezonego...
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    witam
    od dluzszego czasu dostaje nawet 30 przyslowiowych strzalek dziennie
    z wiadomego mi numeru, jednak ow osoba legitymuje sie numerem zastrzezonym
    w kazdym badz razie sprawca jest jeden, byc moze posiada wspolnikow
    mozna cos z tym zrobic, udac sie na polcicje czy cos, by zglosic
    uprzykszanie zycie?
    czy wogole warto? bo jakos nie zamierzam zmieniac numeru,
    a sytuacja jest coraz bardziej irytujaca
    co prawo na to?

  • 2. Data: 2006-11-28 22:43:32
    Temat: Re: Nagminne sygnaly z nr zastrzezonego...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    A próbowałeś pod ten numer zadzwonić? W znanych mi wypadkach ktoś wadliwie
    ustawiał alarm na urządzeniach i wysyłały właśnie takie strzałki na przypadkowy
    numer.

  • 3. Data: 2006-11-28 22:53:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 23:37:06 +0100, Marcin napisał(a):

    > mozna cos z tym zrobic, udac sie na polcicje czy cos, by zglosic
    > uprzykszanie zycie?

    Byc moze da sie to podciagnac pod zlosliwe niepokojenie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-11-28 23:18:01
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > A próbowałeś pod ten numer zadzwonić? W znanych mi wypadkach ktoś
    > wadliwie ustawiał alarm na urządzeniach i wysyłały właśnie takie

    Hallo!! Jak ma oddzwonic skoro numer jest zastrzezony :P

  • 5. Data: 2006-11-28 23:19:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hallo!! Jak ma oddzwonic skoro numer jest zastrzezony :P

    Wystukać te cyferki. Przecież nie musi wiedzieć do kogo dzwoni. Chyba, że w
    połączeniu nie ma informacji o numerze abonenta, ale to z zastrzeżeniem nie
    miało by nic wspólnego.

  • 6. Data: 2006-11-28 23:50:16
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    > Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wystukać te cyferki.

    Jakie cyferki? Bo jak domniemywam to zamiast numeru telefonu autorowi watku
    wyswietla sie "polaczenie prywatne" albo "numer zastrzezony"

    Angie

  • 7. Data: 2006-11-29 00:03:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Angie" <J...@O...EU> napisał w wiadomości

    > Jakie cyferki? Bo jak domniemywam to zamiast numeru telefonu autorowi watku
    > wyswietla sie "polaczenie prywatne" albo "numer zastrzezony"

    Poczekajmy zatem, aż autor się wypowie, co ma na myśli.

  • 8. Data: 2006-11-29 06:59:31
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Robert Tomasik porozsypywal nastepujace haczki:
    > Poczekajmy zatem, aż autor się wypowie, co ma na myśli.
    Cytat z pierwszego postu:
    "od dluzszego czasu dostaje nawet 30 przyslowiowych strzalek dziennie
    z *wiadomego mi* numeru"
    --
    badzio

  • 9. Data: 2006-11-29 09:30:42
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 lis o godzinie 23:37, na pl.soc.prawo, Marcin napisał(a):

    > witam
    > od dluzszego czasu dostaje nawet 30 przyslowiowych strzalek dziennie
    > z wiadomego mi numeru, jednak ow osoba legitymuje sie numerem zastrzezonym

    Jeżeli masz telefon z np. symbianem - zainstaluj sobie CallManagera (or
    more) i po prostu wprowadź regułę blokującą numery zastrzeżone. Tego typu
    programiki to są obecnie prawdziwe kombajny, ustalasz w jakich porach,
    godzinach, okresach mają co i kogo blokować :)

    --
    Herbi
    29-11-2006 10:30:40

  • 10. Data: 2006-11-29 09:54:26
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 23:37:06 +0100, Marcin napisał(a):

    > czy wogole warto? bo jakos nie zamierzam zmieniac numeru,
    > a sytuacja jest coraz bardziej irytujaca

    Ustaw sobie automatyczne odbieranie ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry