  • 1. Data: 2007-08-06 11:01:11
    Temat: Dobra osobiste
    Od: C...@g...com

    Jestem notorycznie obrazany i bezpodstawnie oskarzany, niejednokrotnie
    w obecnosci osob trzecich. Co moge zrobic?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-06 11:08:36
    Temat: Re: Dobra osobiste
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    C...@g...com napisał(a):

    > Jestem notorycznie obrazany i bezpodstawnie oskarzany, niejednokrotnie
    > w obecnosci osob trzecich. Co moge zrobic?

    Przede wszystkim protestować.

    Sz.

  • 3. Data: 2007-08-06 11:10:25
    Od: C...@g...com

    On 6 Sie, 13:08, "Szerr" <s...@g...pl> wrote:
    > C...@g...com napisa (a):

    > Przede wszystkim protestowa .
    >
    > Sz.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    rzecz w tym, ze odpowiedzia na moje protesty sa dalsze wyzwiska i
    oskarzenia :(
    nie mniej dziekuje za odpowiedz

  • 4. Data: 2007-08-06 11:15:09
    Od: "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl>

    Uzytkownik <C...@g...com> napisal w wiadomosci
    .com...

    > rzecz w tym, ze odpowiedzia na moje protesty sa dalsze wyzwiska i
    > oskarzenia :(
    > nie mniej dziekuje za odpowiedz

    1. swiadkowie
    2. postarac sie zarejestrowac to na audio-video
    3. pozew do sadu
    lub
    3. prawnik
    4 pozew do sadu

    --
    pozdrawiam,
    Mirek

  • 5. Data: 2007-08-06 11:23:28
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 06 Aug 2007 04:01:11 -0700, CamelXP napisał(a):

    > Jestem notorycznie obrazany i bezpodstawnie oskarzany, niejednokrotnie w
    > obecnosci osob trzecich. Co moge zrobic?

    A o co jesteś bezpodstawnie oskarżany? I w jaki sposób?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2007-08-06 11:27:56
    Od: C...@g...com

    On 6 Sie, 13:15, "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl>
    wrote:
> [...]
    oglegroups.com...

    > 1. swiadkowie
    > 2. postarac sie zarejestrowac to na audio-video

    oooo super :) jest konkretna odpowiedz, dzieki wielkie.
    Ale teraz tak:
    - nie jestem prawnikiem, wiec moze glupie pytanie ale: czy rozmowa
    zarejestrowana bez wiedzy i zgody rozmowcy moze byc dowodem?
    - czy dowody na nosnikach cyfrowych sa bez problemu dopuszczane w
    sadzie?
    - czy swiadek musi zglosic sie dobrowolnie, czy sad moze kogos
    przymusic?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-08-06 11:31:44
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jestem notorycznie obrazany i bezpodstawnie oskarzany, niejednokrotnie
    > w obecnosci osob trzecich. Co moge zrobic?

    Przejsc z Samoobrony do PiS.

    pozdrawiam
    pluton

  • 8. Data: 2007-08-06 11:32:04
    Od: C...@g...com

    On 6 Sie, 13:23, Olgierd <n...@o...com> wrote:
    > Dnia Mon, 06 Aug 2007 04:01:11 -0700, CamelXP napisa (a):

    > A o co jeste bezpodstawnie oskar any? I w jaki sposób?
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd

    To sa sprawy sasiedzkie typu odrapanie muru i takie tam (w dodatku
    oskarza sie mnie nie o to ze to zrobilem, tylko ze zrobilem to
    zlosliwie). nie raz zapewnialem ze bez wzgledu na to czy moja wina czy
    nie, naprawie szkode (dla swietego spokoju) ale nadal slysze wyzwiska
    od wariatow itp.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-08-06 11:40:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 06 Aug 2007 04:27:56 -0700, CamelXP napisał(a):

    > - nie jestem prawnikiem, wiec moze glupie pytanie ale: czy rozmowa
    > zarejestrowana bez wiedzy i zgody rozmowcy moze byc dowodem?

    Tak.

    > - czy dowody na nosnikach cyfrowych sa bez problemu dopuszczane w
    > sadzie?

    Są dopuszczane, ale druga strona może podważac ich autentyczność

    > - czy swiadek musi zglosic sie dobrowolnie, czy sad moze kogos
    > przymusic?

    Może przymusić, ale tacy przymusowi świadkowie zazwyczaj mają bardzo
    kiepską pamięć.

  • 10. Data: 2007-08-06 11:44:38
    Od: C...@g...com

    On 6 Sie, 13:40, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Dnia Mon, 06 Aug 2007 04:27:56 -0700, CamelXP napisa (a):

    > Tak.

    > S dopuszczane, ale druga strona mo e podwa ac ich autentyczno

    > Mo e przymusi , ale tacy przymusowi wiadkowie zazwyczaj maj bardzo
    > kiepsk pami .

    jezeli nie cyfrowy nosnik to jaki? (zwykly dyktafon tasmowy?)

    albo inaczej: jak zebrac dowody zeby ciezko bylo je podwazyc?