  • 1. Data: 2003-11-19 21:39:58
    Temat: Nagabywanie,streczycielskie telefony,nawet mafia-co robic?
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

    Na poczatek krutkie przypomnienie sprawy jako, ze juz wczesniej tu pisalem.

    Od jakiegos czasu do mojej dziewczyny wydzwania koles zza granicy - dzwoni
    wiele razy - duzo o niej wie - bardzo duzo. (do jakiej szkoly
    chodzi,wiek,wzrost,nawet waga,itp.)
    Wkoncu koles przyjechal do Polski do rodziny, zaczal wystawac pod jej
    mieszkamiem czekajac na nia - dzwonil,chcial aby wyszla..nie wychodzila.
    Wkoncu natknela sie na niego w sklepie (koles ok. 190cm wzrostu i 130kg
    wagi - tak mowil o sobie przez tel i na tyle wyglada), koles zlapaj ja za
    reke i ....zaczal opowiadac o swoich powiazaniach mafijnych: ze okoliczne
    dziwki podlegaja mu, o sciaganiu characzy, o tym jak koncza kur.y ktore za
    duzo gadaja,itp.
    Jest to informacja potwierdzona,rzeczywiscie koles mial czy ma nadal
    powiazania z mafia,jego szef jednak siedzi od 3 lat i kto inny przyjal jego
    zrodla dochodow - zostal wiec tylko z kilkoma kolegami po fachu i teraz
    ukrywa sie w Niemczech.
    Swoja droga co z niego za mafiozo skoro chwali sie swoimi poczynaniami lub
    tym ze ma bron: "bron mam w samochodzie,chcesz zobaczyc"-to jego slowa.Bron
    tez mieli ochroniarze,bez ktorych sie raczej nie pokazuje publicznie.

    Podsumowujac:
    Wydzwania, namawia do spotkan, wyczekuje pod domem, grozi: "kur.y ktore za
    duzo mowia koncza tak jak ... 'tu podal imie kolesia zastrzelonego 2 dni
    wczesniej, ktorego dane nie zostaly podane do publicznej wiadomosci,jako ze
    policja nie jest w stanie zidentyfikowac denata' ".

    Podczas pobutu tego jegomoscia w Polsce jego rachunek za telefon,a ciagle
    korzystal z numeru niemieckiego, dotarl do jego zony, ktorej nie spodobal
    sie bardzo czesto powtazajacy numer telefonu w bilingu - numer mojej
    dziewczyny.
    Dzisiaj ta wlasnie kobieta dzwonila do mojej dziewczyny - zaplakana -
    przedstawila sie i jedyne o co prosila to o imie mojej dziewczyny...nie
    dowiedziala sie.
    Zadzwonila ponownie za jakis czas - znowu zaplakana - zaczela
    przepraszac,mowila ze jej maz wytlumaczyl jej, ze niby JA i moja dziewczyna
    jestesmy jego starymi przyjaciolmi,ktorym on teraz niby prace zalatwia w
    Niemczech.
    Po jakims czasie znowu dzwoni i szeptem powiedziala,ze jej maz stal obok
    niej i kazal jej to mowic i ze wie o poczynaniach meza, rowniez prosila o
    spotkanie i o to aby zadzwonic do niej do pracy do Niemiec jako,ze ma cos
    waznego do powiedzenia.

    Co robic, zadzwonic?
    Ten koles caly czas wydzwania - zostaje odebrany i odlaczony...wtedy dzwoni
    na nr domowy (nie pytajcie skad ma numer na komorke,bo tego nie jestem w
    stanie ustalic)
    Moze powinienem zglosic sprawe na policje, ale przecie co oni mu moga zrobic
    i w sumie za co? - i czy warto ryzykowac powiadomienie policji...mafia to
    nie przelewki?

    Prosilbym o kompetentne wypowiedzi, propozycje czy rady, a nie typu "zbierz
    ekipe i skop mu dupe"

    Dzieki za wszelka pomoc.

  • 2. Data: 2003-11-20 06:22:03
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bpgo34$hjj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Moze powinienem zglosic sprawe na policje, ale przecie co oni mu moga
    zrobic
    > i w sumie za co? - i czy warto ryzykowac powiadomienie policji...mafia to
    > nie przelewki?

    mysle ze juz dawno powinienes to zrobic, podajac szczegoly, szczegolnie
    dotyczace tego morderstwa ktorym sie chwalil

    inaczej jesli koles nie blefuje, to ciebie albo twoja panne policja znajdzie
    w lesie i nie bedzie w stanie zidentyfikowac zwlok

  • 3. Data: 2003-11-21 15:56:11
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    (ciach)
    Wiesz, jeśli nie masz zaufania do najbliższego komisariatu, to zgłoś to do
    Komendy Wojewódzkiej albo do Centralnego Biura Śledczego.
    Pozdrawiam,
    MArta