    From: Karol <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Na ile za forum odpowiada właściciel?
    Date: Tue, 05 Jan 2010 10:26:42 +0100

    mam pewien problem, mam małe forum o motoryzacji. Ostatnio wybuchła
    kłótnia miedzy dwoma uzytkownikami, jeden drugiego oskarżył o oszustwo.
    Poprosiłem by wyjasnili to na e-mail i nie angażowali do tego forum.
    Kilka dni temu ten który oskarżał zażadał ode mnie wykasowania profilu
    osoby oskarżanej pod groźba zgłoszenia sprawy przeciwko mnie, jako
    właścicielowi forum do prokuratury. Chodzi o sprzedaż samochodu, jeden
    podobno wziął zaliczkę i się ulotnił (wersja 1) a drugi twierdzi że
    wziął zaliczkę ale auto się nie spodobało kupującemu i dlatego zaliczke
    zatrzymał.

    Dziś dostałem pismo od tego który oskarża a w nim:

    W związku z art. 3 w związku z art.14 oraz art 16 ust. 1 pkt. 2 ustawy o
    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji prosze o podanie właściwej dla
    miejsca zamieszkania prokuratury celem złożenia doniesienia o możliwości
    popełnienia przestępstwa przez administratora forum polecającego na
    posiadaniu informacji o oszuście na forum i braku reakcji właściciela.
    Dodatkowo zgłoszę do prokuratury brak danych firmy odpowiedzialnej za
    forum na stronie internetowej.

    PS.
    Forum posiada reklamy, bannery.