  • 1. Data: 2004-12-01 10:35:06
    Temat: NIK a sejmowa komisja sledcza
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    Witam,

    mam pytanie natury prawnej:
    Po co zostal powolany taki organ, jak Sejmowa Komisja Sledcza, skoro
    istnieje i dziala juz Najwyzsza Izba Kontroli, i to dziala solidnie i
    kompetentnie?
    Szczerze mowiac NIK jest jedyna instytucja panstwowa, ktora jeszcze sie nie
    skompromitowala i do ktorej mam zaufanie.
    --
    Olleo

  • 2. Data: 2004-12-01 10:37:06
    Temat: Re: NIK a sejmowa komisja sledcza
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    ps.
    "NIK podejmuje kontrole:

    na zlecenie Sejmu lub jego organów, na wniosek prezydenta, premiera lub z
    _własnej_inicjatywy_."

    --
    Olleo

  • 3. Data: 2004-12-01 10:45:53
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 11:35:06 +0100, Olleo naskrobał(a):

    > mam pytanie natury prawnej:
    > Po co zostal powolany taki organ, jak Sejmowa Komisja Sledcza, skoro
    > istnieje i dziala juz Najwyzsza Izba Kontroli, i to dziala solidnie i
    > kompetentnie?

    Ponieważ SKS bada sprawy pod kątem politycznym a nie prawnym.Jest raport
    jest polityczny z założenia (co niekoniecznie oznacza że fałszywy).

    > Szczerze mowiac NIK jest jedyna instytucja panstwowa, ktora jeszcze sie nie
    > skompromitowala i do ktorej mam zaufanie.

    Jeżeli patrzeć pod kątem działalności to pod koniec działalności każdego
    prezesa dzieją się ciekawe rzeczy.
    U mnie gradacja od ponad 10 lat jest niezmienna - pierwszy NBP potem długo
    długo nic i .. Straż Pożarna.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-01 11:17:48
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Olleo napisał(a):
> [...]
    > Szczerze mowiac NIK jest jedyna instytucja panstwowa, ktora jeszcze sie nie
    > skompromitowala i do ktorej mam zaufanie.

    Co do kompetencji, to miałbym wiele wątpliwości :( z własnego
    doświadczenia :(
    no ale nie jestem w tym przypadku dostatecznie bezstronny ;)
    nn

  • 5. Data: 2004-12-01 15:43:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > mam pytanie natury prawnej:
    > Po co zostal powolany taki organ, jak Sejmowa Komisja Sledcza, skoro
    > istnieje i dziala juz Najwyzsza Izba Kontroli, i to dziala solidnie i
    > kompetentnie?

    najwyzsza izba kontroli jest po to aby sprawdzac czy flagi sa prawidlowo
    uszyte, a sejmowa komisja sledcza po to by rozbawiac Polakow

    P.

  • 6. Data: 2004-12-01 15:50:43
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    http://www.prawo.ngo.pl/labeo/app/cms/x/9318
    --
    Olleo

  • 7. Data: 2004-12-01 15:54:02
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > najwyzsza izba kontroli jest po to aby sprawdzac czy flagi sa prawidlowo
    > uszyte, a sejmowa komisja sledcza po to by rozbawiac Polakow

    No i zapomniał Pan Panie Przemku dodać, że Najwyzsza Izba Kontroli jest
    jeszcze po to, aby rozliczać Panią Edytę Górniak z osobistych, artystycznych
    interpretacji śpiewanych piosenek i wyciągania konsekwencji prawnych wobec
    artystki.

    Mnie ta komisja śledcza nie bawi. Zarzucanie zawodowym prawnikom z komisji
    śledczej braku znajomości prawa, jak robili to w radio RMF-FM, jest w
    obliczu znaczenia tej sprawy dla wszystkich Polaków co najmniej nie na
    miejscu.

    Grzegorz

  • 8. Data: 2004-12-01 16:40:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > http://www.prawo.ngo.pl/labeo/app/cms/x/9318
    > --

    Pan mi tego nie wkleja. Wystarczy mi to co w TV slyszalem.

    P.

  • 9. Data: 2004-12-01 16:43:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > śledczej braku znajomości prawa, jak robili to w radio RMF-FM, jest w
    > obliczu znaczenia tej sprawy dla wszystkich Polaków co najmniej nie na

    tym bardziej ze "exsperci" pozniej ladnie wytlumaczyli skad taka opinia.

    Ale nie zmienia to faktu ze czasami jest smiesznie.

    P.

  • 10. Data: 2004-12-02 17:27:26
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

> [...]
    > jeszcze po to, aby rozliczać Panią Edytę Górniak z osobistych,
    > artystycznych interpretacji śpiewanych piosenek i wyciągania konsekwencji

    Pan wybaczy, ale artystycznie interpretować to sobie ta artystka może swoje
    piosenki, a nie HYMN narodowy. I bardzo dobrze, że konsekwencje z takich
    czynów się wyciąga - głupota i pycha nie powinna nikogo zwalniać z
    odpowiedzialności. Nawet, jeśli jest artystą, cokolwiek to znaczy.

> [...]
    > śledczej braku znajomości prawa, jak robili to w radio RMF-FM, jest w
    > obliczu znaczenia tej sprawy dla wszystkich Polaków co najmniej nie na

    Czyżby pił pan do postępowania wobec Kulczyka - "dajcie człowieka, paragraf
    zawsze się znajdzie" oraz "jeśli fakty czemuś przeczą, tym gorzej dla
    faktów"?

    --
    pozdrawiam
    Justyna, co nie lubi, jak się "interpretuje" hymn.