  • 11. Data: 2004-03-25 01:41:35
    Temat: Re: NIEDOSZLI APLIKANCI
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Massai" <t...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:c3rpa4$2e8$1@inews.gazeta.pl:

    > To od razu pozwólmy każdemu leczyć ;-). Dermatolog otworzy sobie
    > gabinet ginekologiczny...
    Handel pietruszką to _też_ bardzo poważne i odpowiedzialne zajęcie.
    Dopuszczanie do tego zawodu osób bez sprawdzonych kwalifikacji
    (szczególnie w formie 10-cioletniej aplikacji subiekta
    i 15-stoletniej praktyki w koncesjonowanym warzywniaku)
    może doprowadzić do chorej konkurencji i obniżenia jakości.
    Tylko samorządy zawodowe w osobie Osiedlowych Rad
    handlarzy pietruszką winny decydować kto osiąnął
    wystarczający poziom by pietruszką na danym osiedlu handlować.

    --
    pozdro
    poreba, szczęśliwy że problemy aplikantów go nie dotyczą,

  • 12. Data: 2004-03-26 21:48:36
    Od: "Gonia" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Może to pytanie zabrzmi dla Was głupio...ale co macie na myśli pisząc, że
    aplikacja jest płatna?

  • 13. Data: 2004-03-27 08:40:53
    Od: "Beata " <b...@g...pl>

    Gonia <g...@w...pl> napisał(a):

    > Może to pytanie zabrzmi dla Was głupio...ale co macie na myśli pisząc, że
    > aplikacja jest płatna?

    To oznacza ni mniej ni więcej, że trzeba zapłacić za możliwość nauki. Np. na
    aplikacji radcowskiej w zależności od Izby: 7000 złotych za rok i 1000-1500
    złotych za egzamin wstępny.
    B.

  • 14. Data: 2004-03-27 09:17:26
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Beata wrote:

    > To oznacza ni mniej ni więcej, że trzeba zapłacić za możliwość nauki.
    > Np. na aplikacji radcowskiej w zależności od Izby: 7000 złotych za
    > rok i 1000-1500 złotych za egzamin wstępny.
    > B.

    I 1000-1500 za końcowy.
    A jak sie doliczy jeszcze koszty ew. dojazdów i utraconych zarobków,
    wychodzi że 4-letnia aplikacja kosztuje około 80-100 tysięcy złotych.
    Nie mówiąc o ksiązkach typu komentarze becka ;-)
    I chodzi tu oczywiście o koszty oficjalne.
    Pozdro
    Massai