  • 1. Data: 2003-11-07 13:01:17
    Temat: Glosna sasiadka.
    Od: "pjj" <p...@a...gov.pl>

    witam,

    mam pietro wyzej sasiadke, ktora codziennie po kilka godzin cwiczy spiew i
    gre na pianinie, konczy z reguly o 22.
    w soboty swoje cwiczenia rozpoczyna o 9 i tak do popoludnia ok 16.
    na grzeczne prosby o zmniejszenie intensywnosci swoich cwiczen odpowiada, ze
    do 22 moze robic wszystko w swoim domu.
    wg mnie ona zrobila z mieszkania w bloku po prostu warsztat pracy. ja
    rozumiem, ze ona musi cwiczyc gdyz jej praca polega na spiewaniu i graniu.
    ale jak kazdy kto chce byc profesjonalista zacznie cwiczyc w swoim
    mieszkaniu aby byc perfekcyjnym....
    np stolarz wstawi szlifirke i bedzie cwiczyl do 22..... a zuzlowiec
    regulowac motor.... sa to skrajne przypadki ale zmierzaja do tego samego.

    czy tak jest rzeczywiscie, ze do 22 artystka moze miec notorycznie glosno w
    swoim mieszkaniu?
    czy sa jakies przepisy, ktore regoluja takie sytuacje?
    pozdrawiam,
    piotr

  • 2. Data: 2003-11-07 13:36:44
    Temat: Re: Glosna sasiadka.
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

> [...]
    > swoim mieszkaniu?
    > czy sa jakies przepisy, ktore regoluja takie sytuacje?

    Przeszkadzac/hałasowac nie wolno nigdy. Niezaleznie od pory dnia.

    andrzej

  • 3. Data: 2003-11-07 14:39:54
    Od: "pjj" <p...@a...gov.pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przeszkadzac/hałasowac nie wolno nigdy. Niezaleznie od pory dnia.
    >
    > andrzej

    dzieki, ale czy jest na poparcie tego co my wiemy jakis przepis?
    piotr

  • 4. Data: 2003-11-07 16:04:59
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "pjj" <p...@a...gov.pl> wrote in message
> [...]
    > swoim mieszkaniu?
    > czy sa jakies przepisy, ktore regoluja takie sytuacje?

    powieś basy pod sufitem i posłuchaj przez tydzień głośniejszej muzyki.

  • 5. Data: 2003-11-07 16:12:38
    Od: "pjj" <p...@a...gov.pl>

    > powieś basy pod sufitem i posłuchaj przez tydzień głośniejszej muzyki.

    dzieki ale tym sposobem ja sam naraze innych na kolejne halasy. chyba nie
    tedy droga.

  • 6. Data: 2003-11-07 16:22:06
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > dzieki, ale czy jest na poparcie tego co my wiemy jakis przepis?
    > piotr

    Jest, ale nie pamietam jaki. Poszukaj w archiwum, bo temat jest walkowany conajmniej
    raz w tygodniu.

    andrzej

  • 7. Data: 2003-11-07 17:33:29
    Od: "Klawy Jasio" <j...@b...klawy.pl>

    pjj wrote:
    > dzieki, ale czy jest na poparcie tego co my wiemy jakis przepis?

    Wystarczy przejrzeć _dzisiejsze_ posty by znaleźć odpowiedź.

    Klawy Jasio

  • 8. Data: 2003-11-07 19:30:32
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bogaom$90n$1@nemesis.news.tpi.pl>, pjj wrote:
    > Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dzieki, ale czy jest na poparcie tego co my wiemy jakis przepis?

    http://lwzhow.republika.pl/prawo.htm

    Renata

  • 9. Data: 2003-11-07 21:05:34
    Od: " Witek" <w...@g...WYTNIJ.pl>

    > czy sa jakies przepisy, ktore regoluja takie sytuacje?
    > pozdrawiam,

    "Kodeks Wykroczeń w zakresie zakłócania spokoju, porządku lub spoczynku
    nocnego:
    : "Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznym podlega karze aresztu do 2 miesięcy, grzywny albo karze nagany.
    Jeżeli czyn ten ma charakter chuligański lub sprawca dopuszcza się go, będąc
    pod wpływem alkoholu, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo
    grzywny".
    W takim przypadku należy wezwać policję lub straż miejską, która może
    skierować sprawę do kolegium do spraw wykroczeń. "

    Mam podobny problem, sasiad "DJ" i "musi" puszczac basy przez caly dzien
    bo "cwiczy".
    Rozmawialem z dzielnicowym, powiedzial ze owszem wie o art.51 ale i tak nie
    da sie nic zrobic przed 22. strata czasu. nie wiem czy prawda ale sytuacja
    raczej beznadziejna.

    Witek

  • 10. Data: 2003-11-07 21:17:19
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik " Witek" <w...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W takim przypadku należy wezwać policję lub straż miejską, która może
    > skierować sprawę do kolegium do spraw wykroczeń. "

    Nie sadze zeby cwiczenie spiewu lub gra na pianinie miesicila sie w zakresie
    tegoz przepisu.

    > ale sytuacja raczej beznadziejna.

    Tu sie zgadzam