  • 11. Data: 2004-05-24 23:15:09
    Temat: Re: Mundur wojskowy
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Arek wrote:

    > A żebym nie był gołosłowny to zobacz sobie:
    > http://www.elita.pl/wojo/protest2.mpg

    jakieś pajace w mundurach, którym skini przez przypadek zapomnieli w
    pierdol spuścić.

  • 12. Data: 2004-05-25 08:06:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > jakieś pajace w mundurach, którym skini przez przypadek zapomnieli w
    > pierdol spuścić.

    Nie nerwuj się tak poilkj. Tobie na pewno nikt nie zapomni spuścić. :)

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 13. Data: 2004-05-26 08:21:28
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c8tldl$opj$1@news.onet.pl

    > I to nie jeden raz. Szczególnie jak bywałem na Dworcu Głównym.
    > Paragraf, który podałeś nijak się ma do takiego noszenia moro.

    No, bo miales tez ochraniacz nazebny ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )